|
Libor
Příspěvků : 385 |
datum : 3.7.2005 - 18:46:02
Newmik: No to jo. Taky by se mi takovej líbil ale co, musí mi stačit to co mám... Akorát by mě zajímalo co na to benga, musíme pokecat s majitelem až se tu ukáže... |
|
|
Newmik
Příspěvků : 29536 |
datum : 3.7.2005 - 18:43:29
Libor: je to vynikajici prace.. |
|
|
Libor
Příspěvků : 385 |
datum : 3.7.2005 - 18:42:36
Newmik: Taky jsem koukal. Víc koní než já |
|
|
Newmik
Příspěvků : 29536 |
datum : 3.7.2005 - 18:41:59
Libor: nas novy clen Pomeranc ma v mk4 1.6 RS Turbo...to je naaadhera....ono cely to auto je nadherny....vynikajici prace... |
|
|
Libor
Příspěvků : 385 |
datum : 3.7.2005 - 18:39:49
Newmik: Ty bláho tohle je moc na kabrio který se krutí tak jako tak, zbytečně silný. No uvidím jak s 1.4kou :) |
|
|
Newmik
Příspěvků : 29536 |
datum : 3.7.2005 - 18:39:25
Libor: nebo sehnat 1.6 RS Turbo...ale to jen tak nesezenes... |
|
|
Newmik
Příspěvků : 29536 |
datum : 3.7.2005 - 18:34:19
Libor: no nic...sezenu jinde...uz me prestava bavit cpat penize do tohohle zmetka... |
|
|
Libor
Příspěvků : 385 |
datum : 3.7.2005 - 18:32:54
Newmik: už je kupec, sorry. tenhle je pro mě moc drahej na provoz, sice jede, ani kámoš na motorce na mě nemá ale papá |
|
|
Newmik
Příspěvků : 29536 |
datum : 3.7.2005 - 18:25:46
Libor: a kolik chces za ten 2.0??? |
|
|
Libor
Příspěvků : 385 |
datum : 3.7.2005 - 18:22:28
Newmik: nejlíp dělat vše sám. Já budu mimochodem vyndávat můj a poputuje tam opět 1.4 |
|
|
Newmik
Příspěvků : 29536 |
datum : 3.7.2005 - 18:13:51
Tak uz mam motor zase rozebranej...jak tam ty "mechanici" dali okolo tesneni vany silikon, tak byl i ve vane...v olejovym filtru...proste je ta sracka v celym motoru |
|
|
modrejpes
Příspěvků : 2042 |
datum : 1.7.2005 - 08:27:38
Caddy: simix by mel byt v pohode, jo, jenze prave lidi od Simixu mi tam nalili Dexron 3 / Mercon. Bez plusu. |
|
|
pavouk
Příspěvků : 3456 |
datum : 30.6.2005 - 15:10:39
Caddy:Je pravda,že my děláme všechno rychle a málo pěčlivě!To není jen s převodovkama! |
|
|
Caddy
Příspěvků : 23860 |
datum : 30.6.2005 - 14:57:35
Pivson: to neni jen automat...pristupujou ke vsemu jako cesi.... apak rozhlasuji, jak se ameriky jen seruo a jsou drahy na provoz....ze s tim ty debilove neumi zachazet, to je uz nezajima... |
|
|
Pivson
Příspěvků : 416 |
datum : 30.6.2005 - 14:51:39
Caddy: přesně tak, u nás se lidi o automat neuměj starat a kašlo na to.
Opravářu co tomu rozumí je taky málo |
|
|
Caddy
Příspěvků : 23860 |
datum : 30.6.2005 - 14:49:26
Orchid: simix by mel byt v pohode, to nevim, co se jim jevi... to plusko je tam proste dulezite, viz diskuse na USMotors...primo v rubrice Lebaron...
Pavouk: automat je pohoda, jen kdyby ho rpave u nas neignorovali. Repase stoji tak 30 tisic, ale kdyz jsi aspon trochu sikovnej, objednas si repair kit treba na ebayi, ten vyjde na desitku i s postovnym a pak si to udelas sam :)) |
|
|
Pivson
Příspěvků : 416 |
datum : 30.6.2005 - 14:48:39
Petro canada:
DEXRON ® - III/ MERCON ® ATF
Specifikace:
General Motors DEXRON® - III, DEXRON® - IIE, DEXRON® - II, DEXRON®, Type “A“ a Type“AA“; Ford MERCON®ATF; Mercedes-Benz 236.1; General Motors G-34007, 9985912; Ford M-930104; Allison C-4 (18391693) a V730D; Caterpillar TO-2; Clark Powershift transmissions ;Renke; Voith & ZF transmissions.
Použití:
Nejnovější olej doporučený pro automatické převodovky užívané ve většině vozidel. Je doporučený pro automatické, hydrostatické převodovky, které jsou užívané ve většině osobních, nákladních a mimosilničních vozidel a zařízení. Je doporučený od výrobců General Motors, Chrysler, Jeep-Eagle a Ford stejně jako pro mnohá další vozidla osobní i nákladní. Lze jej také použít v širokém spektru posilovačů řízení.
ATF+3 TM
Specifikace:
ATF+3 TM , ATF+2 TM , Chrysler MS 7176E, 7176D, 7176C, 7176
Použití:
Speciálně vytvořený olej pro automatické převodovky Chrysler. Zajišuje hladký řadící chod, snižuje chvění a opotřebení. Zajišuje vysokou viskozitní stabilitu při vysokých operačních teplotách. Je plně schválen od DaimlerChrysler.
ATF Type F
specifikace:
FORD ESW-M2C33-F
použití:
Kapalina do automatických převodovek Ford
HEAVY DUTY SYNTHETIC BLEND ATF
specifikace:
DEXRON ® III G-34008 (a všechny starší specifikace); MERCON ® M970801 ; MERCON V O M5970801 ; Allison C-4 (29493700); Allison TES-295 ; Caterpillar TO-2; ZF TE-ML.14B (semi-syntetic); Voith G607, G1363
použití
Olej do automatické převodovky vysoce zatěžovaných nákladních vozidel (servisní interval je 50 000 mil v náročném provozu a 100 000 mil v normálním provozu - dle směrnic OEM). Je taktéž vhodný pro všechny hydraulické systémy, systémy posilovače řízení a další aplikace, kde jsou doporučeny kapaliny DEXRON ® |
|
|
pavouk
Příspěvků : 3456 |
datum : 30.6.2005 - 14:47:04
Pivson:Jasně to tam píšou ATF+3!!!Není co řešit! |
|
|
Pivson
Příspěvků : 416 |
datum : 30.6.2005 - 14:42:48
Já bych to neřešil prostě koupil tu ATF+3
Daval jsem odkaz
http://www.pennzoil.cz/petrocanada_prevodoveoleje.htm
Kdyby to bylo to samy tak to tam bude napsany a dexron I-III je prodavanej jinak |
|
|
pavouk
Příspěvků : 3456 |
datum : 30.6.2005 - 14:40:18
Orchid:Pouštět se do převodovky je vražda!Tak ať se Vám to podaří vyřešit! |
|
|