Anonym
 
Hlavní stránka Články Členové Fotogalerie Srazy Bazar Fórum Kniha návštěv e-Shop Partneři Download Šifry Odkazy Kontakty

MOTOR - zobrazeno podle času

Seznam témat | Zobrazovat podle vláken
| | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | |
145. Re: Rozvodak v Baronu
modrejpes

Příspěvků : 2042
datum : 23.6.2005 - 11:36:05

Caddy: akorat ze ja mam ted prevodovku plnou novyho Dexronu, co mi tam nalili servisaci od Simixu Dva litry jsem za to vyplaznul
144. Re: Rozvodak v Baronu
Orchid

Příspěvků : 1254
datum : 23.6.2005 - 11:33:00

Caddy: Muzes to tam koupit po ceste na sraz. Je to koukam hned u vltavy to se najde jak nic... az budu mit sluzebni cestu do praglu, tak se tam taky mrknu
143. Re: Rozvodak v Baronu
Caddy

Příspěvků : 23860
datum : 23.6.2005 - 11:10:47

modrejpes: to vypada nadejne....mmm...,,,
142. Re: Rozvodak v Baronu
modrejpes

Příspěvků : 2042
datum : 23.6.2005 - 10:30:03

Caddy: http://www.autopap.cz/autodily/maziva.html
141. Re: Rozvodak v Baronu
Caddy

Příspěvků : 23860
datum : 22.6.2005 - 17:23:34

modrejpes: no, takze ATF +3, vsak to rikam :) Dextron pouze takovy, kde je primo uvedeno, ze je to i pro chryslera, tak pravil clovek zijici v USA :) Ale... ja bych tam taky chtel ATF +3, jenze neni....da se sehnat...ovsem jen cela cisterna...takze jedina moznost: domluvime se, slozime se a prebytek prodame se ziskem :)))))))))
140. Re: Rozvodak v Baronu
modrejpes

Příspěvků : 2042
datum : 22.6.2005 - 15:43:58

Caddy: Pardon. Zkusim shrnout: - pouzivej olej doporuceny v manualu - pokud mas auto do 1991, ignoruj manual a pouzivej ATF+3 - never mechanikum a divej se na ne, kdyz to tam lejou a kontroluj, ze je to slutecne ATF+3 - Chrysler nedoporucuje zadne nahrazky - hodne zavad prevodovky se vyresi vymenou oleje za spravny - 4 stupnove prevodovky Chrysler pouzivaji pouze ATF+3, jsou citlive na olej, neuzivejte Dexron ani Mercon - nikdy neuzivej Dexron s aditivy (t.j. necim, co do nej nalejes, aby z toho byl ATF+3) - ATF+4 se nemusi snaset s nekterymi tesnicimi materialy, proto opatrne - u prevodovek 93-95 nemusi stacit pro odstraneni potizi vymena oleje, muze to vyzadovat upgrade sw
139. Re: Rozvodak v Baronu
Caddy

Příspěvků : 23860
datum : 22.6.2005 - 15:03:19

modrejpes: to je na me moc anglicky :) Nicmene ja vim, ze to chce ATF +3, ale zde ji nesezenes, tak se nahrazuje (doufam) kompatibilnim dextronem....
138. Re: Rozvodak v Baronu
modrejpes

Příspěvků : 2042
datum : 22.6.2005 - 14:51:54

Caddy: tam jsou to taky jenom dohady. Tohle vypada jasneji, konkretne a jednoznacne. V muj neprospech When you change your transmission fluid, always use the recommended (in the manual) fluid. (1989-91 owners, ignore the manual and use ATF+3). Don't just assume your mechanic or dealer knows what fluid to use. Ask them what they will use and make sure it's the right one. (Some people recommend watching the mechanic pour it in, and for good reason! We have been told about mechanics who said they were using ATF+3 when they were not. Is a customer's transmission worth the $10 for better fluid?) All Chrysler four-speed automatic transmissions* are very sensitive to the quality of the transmission fluid. Only use the ATF+[3 or 4] in these transmissions. Do not use Dexron or Mercon. Several companies now sell "universal" fluids, often using a synthetic base, which they say will work with just about all vehicles. If they note that they are compatible with ATF+3 and +4 - and most do - they may work well, especially for those unsure of which fluid to use. As far as we know, Chrysler doesn't endorse any particular non-Mopar fluid. Often, people can cure their transmission problems simply by changing the fluid and retraining the computer! If you suspect (or know) they have put Dexron in, invest the $40 or so to have it replaced immediately - otherwise, you'll have a nice big transmission bill! [if you have a 1993-95 transmission, also follow TSB-18-24-95 and get your computer updated! Master tech Chris Taurman wrote: "changing the fluid alone in 93-95 units is a short term fix; the TCM must also be flashed or replaced to prevent the fluid from becoming degraded again and to eliminate partial "EMCC" TCC operation which was the cause of 90% of TCC shudder complaints (NOT THE CONVERTER ITSELF!) as well as the aforementioned bump down (shift scheduling changes in the software took care of most of low mileage complaints).] Dexron is not a universal fluid. Chrysler four-speed automatics only use ATF+3 (ATF+4 for newer vehicles), regardless of what the dipstick or owner's manual says. Do not use Dexron with an additive. Richard Widman passed us an extensive report from reputable gas company Chevron, which compared ATF+3 fluid with Dexron plus various additives. They found that neither of two major brands matched ATF+3's performance specs. If you don't have any problems until you have your car serviced...what does that tell you? Frequently, a transmission that the dealer or transmission shop says is "not repairable" can be fixed with the simple steps outlined on this page, so don't give up hope just because a mechanic or two says your transmission needs to be replaced. Don't just take out word for it. Click here to read testimonials and other readers' experiences. Note: Chrysler is not the only company to require a unique transmission fluid. Dexron has long since passed its prime, and modern transmissions require modern fluids, which more refined properties. Toyota, Nissan, and other major automakers also require unique fluids. John C. Lai wrote that LubeGuard, used with Dexron by AAMCO, is not a good substitute for ATF+3, either: "...although Lubeguard claims on their website that their product will convert Dexron to become an ATF +3 (7176E) equivalent, they actually have no test data to back that up. In fact, their head engineer told me that the tests they did were conducted in the early 90s with the first version of 7176, several years before ATF+3 was developed. So, they have no basis for their claims of ATF +3 equivalency." Should I use this stuff with my older transmission?You can use ATF+3 with all older Chrysler transmissions (except as noted below - some Jeeps). ATF+4 is another story. This is from a Chrysler engineer: If there is a doubt about which grade of ATF to use, follow the owners manual recommendation. AFT+4 in certain specific tests was shown to be incompatible with certain seal material. This incompatibility may cause a premature failure depending on the duty cycle of the vehicle. The fluid will work as intended however, it may cause a seal failure.
137. Re: Rozvodak v Baronu
Caddy

Příspěvků : 23860
datum : 22.6.2005 - 09:27:27

modrejpes: rikam, procti si diskusi v rubrice CIRRUS na USM, jen bych tu opakoval a zestrucnoval...
136. Re: Rozvodak v Baronu
Orchid

Příspěvků : 1254
datum : 22.6.2005 - 07:24:56

modrejpes: Oni by te nepustili do letadla ani se zapalovacem , natoz s olejem hihi. ...Letistni predpis L17
135. Re: Rozvodak v Baronu
modrejpes

Příspěvků : 2042
datum : 21.6.2005 - 23:34:45

Caddy: nojo, to asi abych si naplanoval vejlet do Ameriky. Jak by se tvarili celnici a valecny stvaci, kdybych do letadla vliknul 10l oleje? :-) Nebo je tenhle sajrajt k dostani i v Evrope? A co do toho sakra vsichni lejou, kdyz to tady neni k sehnani? To prece neni jen par starejch Baronu, ne? Mam dojem, ze kdyz jsem jezdil chvili Voyagerem, bylo v tom to samy.
134. Re: Rozvodak v Baronu
Caddy

Příspěvků : 23860
datum : 21.6.2005 - 19:01:17

modrejpes: vsak to rikam, ze to chce vyhradne ATF +3... ted se o tom mluviulo nedavno na USMotors, v rubrice Cirrus, jen se tim prokousej, neni to tak davno a bylo toho dost velke procento k tematu...
133. Re: Rozvodak v Baronu
modrejpes

Příspěvků : 2042
datum : 21.6.2005 - 18:07:44

modrejpes: tak jsem dostal dalsi odpoved od expertu, ze prej bacha na to, co se leje do 4 rychlostniho automatu, prej jenom od Chryslera A tady jeden zajimavej link pro baronisty: http://autos.groups.yahoo.com/group/thechryslerlebaronclub/
132. Re: Rozvodak v Baronu
Caddy

Příspěvků : 23860
datum : 21.6.2005 - 15:56:20

Orchid: Monroe Sensa Track... v podstate to nejlepsi mimo totalni spicku :))
131. Re: Rozvodak v Baronu
Orchid

Příspěvků : 1254
datum : 21.6.2005 - 14:47:47

Caddy: sensatracky? ted jsem nejak mimo
130. Re: Rozvodak v Baronu
Caddy

Příspěvků : 23860
datum : 21.6.2005 - 14:39:47

Orchid: to neni blby napad :)) I kdyz kdo vi, v cem vsem je zakopanej pes u tech dvou verzi...navic nase nove sensatracky by se Ti urcite libily, to verim ;))))
129. Re: Rozvodak v Baronu
Caddy

Příspěvků : 23860
datum : 21.6.2005 - 14:34:39

modrejpes: tak to je asi jen pocit, neb to auto se prave drzi velmi stabilne a neposkakuje, jako tvrde a kratke plecky :) Je pravda, ze v rychlejsim prujezdu zatackou se drzis, ceho jen jde....ale to je asi fakt o pocitech :))) Navic kam se honit, tohle je auto na pohodovou jizdu :) A stabilita v rychlosti na rovine je obdivuhodna i na derovane silnici :)
128. Re: Rozvodak v Baronu
modrejpes

Příspěvků : 2042
datum : 21.6.2005 - 13:58:40

Caddy: "nelibi" je spatny slovo. Jenom konstatuju, ze se chova jinak, nez evropsky vozy a je treba tomu prizpusobit styl jizdy, neda se s nim prasit na rozbitejch silnicich, je treba po nich lehce proplouvat. Myslim, ze hup v zatacce by me ve vyssi rychlosti vyhodil ze silnice....a nemam nejmensi chut ani potrebu to zkouset img/01.gif
127. Re: Rozvodak v Baronu
Orchid

Příspěvků : 1254
datum : 21.6.2005 - 13:45:44

Caddy: Tak prohodime perovani, me by se to tvrdsi taky hodilo vic:-) (jen kvuli tem kolum) jinak jeprima mit "houpacku" hehe
126. Re: Rozvodak v Baronu
Caddy

Příspěvků : 23860
datum : 21.6.2005 - 13:00:51

modrejpes: Furt nechapu, co se Ti na baronovi nelibi...zkus to nejak popsat... :)) Ja zatim problem nepocitil, krom toho, ze je vic tvrdej, nez bych chtel.. :)
| | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | |
Stránka byla vygenerována za 0.0064 s.
Hlavní stránka | Články | Členové | Fotogalerie | Srazy | Bazar | Fórum | Kniha návštěv | e-Shop | Partneři | Download | Šifry | Odkazy | SMS | Kontakty
© 2004 - 2024, Cabrio Club - všechna práva vyhrazena, optim. roz. 1024x768 | ISSN 1214-9470
Svářečky | Společenské HRY | Katalog odkazů