|
Orchid
Příspěvků : 1254 |
datum : 20.12.2005 - 12:41:59
Biggerfil: no vida tim by se sfoukly 2housenky jednou ranou |
|
|
Biggerfil
Příspěvků : 1618 |
datum : 19.12.2005 - 12:59:07
chrochta: jj, davam ti za pravdu, kyselinka z AKU je mnohem ucinejsi Ale pozor na rucicky, papa otisky |
|
|
chrochta
Příspěvků : 2106 |
datum : 19.12.2005 - 12:53:24
hanzi: No to je běh na dlouho trať. Z běžně dostupnejch věcí bych to viděl na tetu kyselinu z baterky, protože strejdovi kyselině solný to trvá dlouho než prožere vrstvičku oxidu na povrchu hliníku. |
|
|
hanzi
Příspěvků : 18581 |
datum : 19.12.2005 - 12:22:17
chrochta: OK, jdu schánět pár kapek brzdovky |
|
|
chrochta
Příspěvků : 2106 |
datum : 19.12.2005 - 11:10:28
hanzi: Štítek bajvá kus hliníkovýho plechu, takže by měl vykazovat ochotu reagovat se kyselinou. Navíc se pak můžeš tvářit že na to ukápla třeba jakože brzdovka a holt ho to vyžralo
A že brzdovka krutě žere hliník při delší expozici sem se přesvědčil bohužel sám. |
|
|
Sponik
Příspěvků : 22405 |
datum : 19.12.2005 - 11:07:03
hanzi: hrubá brusná pasta ale já nic neřekl |
|
|
hanzi
Příspěvků : 18581 |
datum : 19.12.2005 - 09:12:31
když jsme zabrousili do tohoto tématu... když mám na motoru tušim na koci čísla - myslim na štítku označení typu motoru - 706 místo 704 (nebo obráceně, teď nevim), nevíte někdo o nějaký kapalině která by zaručeně udělala to že to poslední číslo na motoru bude nečitelný?? já že du v dubnu na technickou a nechtěl bych s tim mít problémy |
|
|
Šíša
Příspěvků : 2750 |
datum : 16.12.2005 - 15:28:28
Michael: jo, to je obré info. Oni se ty motory daj přehodit bezproblému Esco Fiesta. Jen převodovka je u každého trošku jiná.
Co se týče evidenčce nevím, ale zato vím, že kontrolujou označení(typ) motoru -> tzn. ten třípísmený kod. Takže pokavaď je v techničáku něco jiného než na motoru, mohl by býti problém... Ale zase na druhou starnu, kdo se "snaží" a není "skrblík", ten se báti nemusí |
|
|
Michael
Příspěvků : 307 |
datum : 15.12.2005 - 20:37:11
Šíša: tak to RDA by mel byt motor z Escorta XR3i montovany 92-98 85kW = 116 koní
Asi to tak bude, pac technicak je duplikat, coz se dela kdyz vetsich prestavbach na aute. Akorat co reknou na evidence? ale nemeli by rikat nic, kdyz je to prepsany v TP, co?
Ale možná že se ten samej motor montoval i do Fiesty akorat se o tom nikde nepise... |
|
|
Šíša
Příspěvků : 2750 |
datum : 13.12.2005 - 22:04:20
No, když uvážim i jen to, že má pouze tu "slabší" verzi - 110PS - tak na auto, co váží 850kg je to docela dost
200km/h pro to není problém. A pokavaď si sežene těch pár věciček a udělá z toho 130PS verzi, tak to už je velmi slušná raketa, když uvážím, jak s tímhle motorem lítaj Esca, a ty maj cca o 300kg více |
|
|
hanzi
Příspěvků : 18581 |
datum : 13.12.2005 - 21:40:10
Michael: a je to to silnejsi?? |
|
|
Michael
Příspěvků : 307 |
datum : 13.12.2005 - 21:03:45
hanzi: jasny, uz je v garazi |
|
|
Šíša
Příspěvků : 2750 |
datum : 13.12.2005 - 14:49:47
Stait se... leda až mi někdo(tedy zase já) vymění hlavu, jelikož ta jízda na tři válce bude asi podpáleným výfuckovým venilem(smrdí to strašně benzínem a z vejfucku to fouká přerušovaně dost pod tlakem ) Ale jinak to jezdí max 90 a spotřeba taky slušná.
Možnost by tu byla, podle toho, jak to stihnu na toho 22.12. tak by se na ten otáčkoměr dalo kouknout, je to práce tak na půl hoďky. |
|
|
hanzi
Příspěvků : 18581 |
datum : 12.12.2005 - 21:33:23
Michael: si nakonec tu fiestu koupil ju?? |
|
|
hanzi
Příspěvků : 18581 |
datum : 12.12.2005 - 21:33:03
daniel: |
|
|
Michael
Příspěvků : 307 |
datum : 12.12.2005 - 19:46:07
Šíša: Mel sem na mysli informace o motoru RDA... jinak dik moc za info. Vytisknu to a predam nekjakemu zkusenemu autoelektrikari |
|
|
Rebel Daniel :-)
Příspěvků : 2337 |
datum : 12.12.2005 - 19:37:55
Šíša: tý vole a ty si myslíš že muj bratr kterej si pomalu ani nevymění svíčky by tohle zvlád??
tohle je i na mě moc chytrý
Kdy se stavíš?? |
|
|
Šíša
Příspěvků : 2750 |
datum : 12.12.2005 - 10:30:56
Michael: sice nevím, co máš teď nya mysli, jaké informace Ti tam chybý. Ale vesměs jsou to celé infa, co mohou býti. Pak už připadá jen v úvahu zajít do Forda, ale pochybuju, tam toho už moc o těhle starých motorech nevědí...
Jinak: u těhle starýh motorů, respektive RJ, bych asi nezkoušel mximální otáčky, jwlikož si nejsem jist, že je tam omezovač otáček Docela byh o tom pochyboval.¨
Jinak otáčkoměr: nevím sice, jak je zapojen origo - nikdo ve třech Fordech mi to nebyl schopen říci - ale jelikož se jedná vlastně o čítač impulsů, tak ho můžeš skusit napojit "natvrdo" na cívku -> najít, který kontakt na přístrojovce je otáčkoměr(z budíku pujde jeden "spoj" na plošáku na konektor, ostatní dva jsou napájení a povedou ještě někam po přístrojovce) a ten připojit drátem na jeden z krajních vodičů na cívce(prostřední je napájení, oba krajní jsou jednotlivé cívky(Ford má cívku dvojitou, vždy pálí dva válce najednou -> jeden co má pálit a druhý co je ve "výfuku")). Asi tak...
A nebo ho testnout nějakým generátorem, zda otáčkoměr fachčí. Ale na to už je potřeba zařízení -> generátor pravoúhlých impulzů |
|
|
Michael
Příspěvků : 307 |
datum : 10.12.2005 - 22:15:37
Šíša: nemas to ani v ty knizce o fiestach jak si rikal? kdyby fungoval otackomer, tak aspon vim v kolika to ma maximum... |
|
|