|
SPEEDY GSi
Příspěvků : 70 |
datum : 19.11.2006 - 21:16:46
Zítra ráno na to vlítnu s foťákem a vyfotím tu délku toho bowdenu |
|
|
SPEEDY GSi
Příspěvků : 70 |
datum : 19.11.2006 - 21:11:21
Navíc to těleso s tím závitem, co čučí z převodovky, má nahoře ještě takovej výstupek s dírkou jako vodítko, nejspíš a mám dojem, že pak ten náhon asi nedosáhne až k tomu šneku |
|
|
SPEEDY GSi
Příspěvků : 70 |
datum : 19.11.2006 - 21:10:02
Šíša: Delší ten vnitřek je, asi tak o 1cm, ale kdyz to chcu našroubovat do převodovky, tak musím zatáhnout, abych se vůbec dostal na dirku v převodovce |
|
|
Šíša
Příspěvků : 2750 |
datum : 19.11.2006 - 21:03:59
Cabrio Driver: natazenej bovden ?? To jako ze ho sponujes pri sroubovani?? Je to mozne, mel by byti volnej. Hlavne aby slusne "precuhovalo" to "jadro" z toho bovdenu ven - tj. aby nebylo zaroven treba s hranou prevlecne matice na bovdenu. Proste musi cumet ven, neni ceho se bat, ono se to vevnitr srovna.
On vlastne ten nahon je ze dvou casti:
- opancerovani, v kterem je vlozena ohebna hridel
- ohebna hridel, ktera prenasi vlatni otacky a ta musi byti delsi nez ten "obal" |
|
|
SPEEDY GSi
Příspěvků : 70 |
datum : 19.11.2006 - 20:58:25
Člověče, ale může to být náhon, zdá se mě, že ten bowden je hodně krátkej a když to šroubuju do převodovky, tak je dost nataženej...může to dělat paseku? |
|
|
Šíša
Příspěvků : 2750 |
datum : 19.11.2006 - 20:41:41
Cabrio Driver: na ICQ ted nejsem bo doma mi to nechodi a nejak jsem to nezkousel opravit(nac taky na tom starem skopku a vesmes jsem stejne 12 - 13hod denne v praci ).
Ale jsetli se rucka "nekdy mrskne" tak je to spatnej "kontakt"(proste to nekde prokuluzuje).
On taky ten nahon klidne muze bejt "kratkej", proste bovden zasroubujes napevno a jeho "jadro"(ta ohybna hridel ) je kratka - takhle jsme delali taho na jedne krosce: zkracovali "obal" nahonu, aby to chodilo, bo "jadro" bylo kratke.
Ohledne kolecka u nahonu v prevodovce/difu nevim, nikdy jsem to nemusel rozebirat a to jsem mel dost prevodovek Esco/Fiesta i z vrakace za "300,-" v ruce a vždy byl problem nkde jinde. Chtlo by to schema. Ale zejtra bud ICQ online |
|
|
SPEEDY GSi
Příspěvků : 70 |
datum : 19.11.2006 - 20:13:56
Ještě mám jeden poznatek a to ten, že jednou za čas ručička od tacha se pohne kolem 20-40 km/h |
|
|
SPEEDY GSi
Příspěvků : 70 |
datum : 19.11.2006 - 20:12:19
Kola jsem nezvedal, takže nevím Ale vrtá mě hlavou furt to kolečko co je někde v převodovce pod tím šnekem |
|
|
SPEEDY GSi
Příspěvků : 70 |
datum : 19.11.2006 - 20:10:21
Šíša: Jsi na ICQ? Přidal jsem si tě |
|
|
Šíša
Příspěvků : 2750 |
datum : 19.11.2006 - 20:09:04
Cabrio Driver: a toci se ti vystup z prevodovky ?? Tj kdyz odpojis nahon, zvednes predek, nastartujes a zaradis nejakou rychlost ?? Paklize ne, tak bude pruser nekde v prevodovce/diferensialu... Ale to bych se divil, jeste jsem o tom neslysel. Ale vse je mozne |
|
|
SPEEDY GSi
Příspěvků : 70 |
datum : 19.11.2006 - 20:03:00
Takže: Odpojím-li náhon z převodovky a ručne točím s náhonem, ručička na tachu se hýbe, takže předpokládám, že je průser někde u převodovky. Vyměnil jsem plastovýho šneka, ale nepomohlo to. Doslechl sjem se, že v převodovce ještě pod tím šnekem je někde další kolečko, co se dá vytáhnout, ale nevím kde v tom oleji hledat
EDIT: I když napojím náhon na šneka a točím šnekem, tak ručička se hýbe, ale jakmile to složím dohromady, šneka vrazím do převodovky, tak ani prd |
|
|
Šíša
Příspěvků : 2750 |
datum : 19.11.2006 - 19:53:41
Hele hele... ta "zarizeni" jsou tak ... hloupa... ze tam neni co resit.
1) zkus normalne oddelat nahon tacha u prevodovky a otacet s hrideli, zda se ti bude mrskat rucicka. Jestli bude, je to ok, kdyz nebude hledej problem mezi koncem bovdenu u tacha a tachem, nebo rovnou v tachu.
2) zvedni MINIMALNE JEDNO predni kolo a nastartuj a zarad treba trojku(plynule na spojku, nebo ti to muze utect z heveru ). Koukni na vystup z prevodovky, zda se to toci. Jestli jo a pri rucnim otaceni hridelky v nahonu se ti mrska rucka tacho, tak bude asi ojety ten nahon v prvodovce(pak kdyz prisroubujes nahon do prevodovky tak nemusi byti dobrej "kontakt" a protaci se to(prece jen je to nejaka ctyrhrana dira a do toho strkas ctyrhranou hridel, takze kdyz se jedno ozvejka, nemusi to behat...)
Kdyz se ti nebude tocit vystup z prevodovky, tak je to jasny, bude problem v tom. A jestli jsi menil "sneka", tak pak bude problem nekde v prevodovce(respektive v difu, nemylim li se ze je tacho brano z neho...)
Takze hledat:
- tacho zda je ok ?
- bovden zda je ok ?
- spoj bovden/tacho ok ?
- spoj prevodovka/bovden ok ?
- vystup z prevodovky ok ?
nikde jinde problem byti nemuze |
|
|
SPEEDY GSi
Příspěvků : 70 |
datum : 19.11.2006 - 18:54:37
Mám jeden kus. Teď jsem se ještě dověděl, že pod tím šnekem v převodovce je ještě jakýsi kolečko a to prý odchází.. Bylo mi porazeno, že se dá vytáhnout pinzetou, nebo kleštičkama, ale teda netuším, kde ho mám v tom oleji hledat |
|
|
Kuchtas
Příspěvků : 122 |
datum : 19.11.2006 - 18:38:01
skusit dát jinej náhon nemusí to dosedat do sebe va spojích máš jednodílnej nebo ze 2kusů |
|
|
SPEEDY GSi
Příspěvků : 70 |
datum : 19.11.2006 - 13:19:54
Tak jsem vyměnil toho šneka, co je v převodovce a tacho pořád neukazuje :( Náhon se zdá být v pořádku, když s ním zatočím, tacho se hýbe, jakmile ho zašroubuju do převodovky, tak nic :(
Nevíte někdo co s tím? |
|
|
Kacaba
Příspěvků : 21086 |
datum : 18.11.2006 - 21:55:34
Cabrio Driver: ...nevim jak Ty ale já tam mám ješte z boku na převodech takovej malej čepík a ten musim vyklepnout a pak jde ven sám.. |
|
|
SPEEDY GSi
Příspěvků : 70 |
datum : 18.11.2006 - 20:57:38
Potřebuju rychle poradit, jak vytáhnout vnitřek náhonu tachometru u Escorta MK IV. Povolil jsem převlečnou matici a odpojil náhon, ale problém je v tom, že potřebuju vyměnit vnitřek, co je v převodovce a nevím, jak to vytáhnout ven.. Prosím poraďte, opravdu to hodně spěchá !! Děkuju moc |
|
|