|
hanzi
Příspěvků : 18581 |
datum : 3.10.2006 - 13:23:16
Newmik: tak presne tohodle bilocernyho krasavce jsme potkali v Buši (obec Buš) nedaleko slapské přehrady s kamarády před cca před dvěma lety v létě. majitel byl velmi ochotný a kamaráda svezl no a potom nám ještě se ženou ukázal dalšího veterána co měli na zahradě, jen už si nepamatuju co to bylo.
jen musím říct že tyto fotky se nedají srovnat se skutečností. na vlastní oči to byl o hoodně větší krasavec |
|
|
karlos
Příspěvků : 3573 |
datum : 3.10.2006 - 09:41:59
Dendy: jojo.....180.... |
|
|
Newmik
Příspěvků : 29536 |
datum : 3.10.2006 - 09:21:42
1961 Austin-Healey 3000 Mk II
Motor
Typ: R6
Objem: 2912ccm
Výkon: 98 kW (133 koní) při 4750 ot/min
Točivý moment: 226 Nm při 3000 ot/min
Výkon
Zrychlení 0-100km/h: 11,5s
Top speed: 188km/h
Pohon: zadní
|
|
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 3.10.2006 - 09:00:28
Karlos: Nechci rypat, ale MR2 ma vice jak 160 kobylek ??? |
|
|
karlos
Příspěvků : 3573 |
datum : 2.10.2006 - 20:41:17
Dendy: člověče, vypadá skoro tak pěkně jako moje toyota, ale podle toho co píšeš tak je to malinko líné...... |
|
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 2.10.2006 - 14:36:26
MG MGF
Převzato z článku na Rover klubu
MGF je krásné na fotografiích a úžasné na vlastní oči.
Dvou vačkový šestnácti ventilový motor 1,8 l sedí přímo za řidičem a MGF je tak cenově nejdostupnějším roadsterem s motorem uprostřed a s krásným rozložením váhy 50:50. Standardní varianta motoru má 118 koní v 5500ot./min. a 166Nm v 3000ot./min. Též se dala koupit verze VVC s variabilním časováním ventilů, které zvedne výkon na 143koní nebo třešinka na dortu a to v podobě nejsilnější varianty VVC 160Koní motor.který se vyráběl jen v krásné kanárkové
nebo Tahiti blue
Motor uprostřed a dvojité lichoběžníky je uspořádání spíše spojované s Ferrari než s roadstery v ceně od 15 995 GBP.A když přidáte brilantní odpružení Hydragas Alexe Moultona jsou možnosti podvozku přímo výborné.
Na silnici zvládne MGF z 0-48km/h za 2,8sekundy a 0-96km/h za 8.7sekundy si bude stěžovat jen málokdo.Na našich silnicích jsem s ním jel nejvíc 190km/h, jízdou s ním si vychutnáte opravdu každý kousek kilometru, i na našich postupně se zlepšujících silnicích. Majitel vozu Dan, říkal že na Německé dálnici měl na tachometru více jak 200km/h. I když maximální rychlost je udávaná 198km/h.Rover se evidentně rozhodl, že MGF musí plachtit po silnici s co možná nejmenší námahou, protože řídit jej jde s lehkostí.Snadno se zatáčí i ve vyšších rychlostech, pohyby karoserie jsou potlačeny na nejnižší míru a až k limitu zůstávají reakce MG absolutně důvěryhodné.V Anglickém testu stojí, v žádném jiném autě s motorem za sedadly se při rychlé jízdě nebudete cítit tak bezpečně.
Technické údaje:
MGF
model: 1.6i 1.8i Stepspeed 1.8i 1.8 VVC Trophy 160SE
Max Power (PS) 112 @ 6250 rpm 120 @ 5500 rpm 120 @ 5500 rpm 145 @ 7000 rpm 160 @ 7000 rpm
Max Torque (Nm) 145 @ 4700 rpm 145 @ 3000 rpm 165 @ 3000 rpm 174 @ 4500 rpm 174 @ 4500 rpm
Top speed mph (kph) 116 118 (189) 120 130 137 (220)
0-60 (seconds) 9.3 9.5 8.5 7.0 6.9
30-50 (4th gear) 8.3 n/a 6.6 6.2 6.4
50-70 (4th gear) 9.0 n/a 7.0 6.5 6.6
Weight (kg) 1075 1095 1075 1075 1075
Power/weight ratio (bhp/ tonne) 104 109 112 135 149
Urban mpg (litres/100 Km) 28.2 (10.1) 23.4 (12.1) 27.8 (10.2) 25.2 (11.2) 25.2 (11.2)
Extra-Urban mpg (litres/100 Km) 48.6 (5.8) 42.6 (6.6) 49.3 (5.7) 48.8 (5.8) 48.8 (5.8)
Overal mpg (litres/100 Km) 38.4 (7.4) 32.8 (8.6) 38.3 (7.4) 36.3 (7.8) 36.3 (7.8)
C02 (g/Km) 177 206 182 189 190
|
|
|
Ota
Příspěvků : 3037 |
datum : 1.10.2006 - 21:30:02
hanzi: když se tady nadává na renault tak to není tím kdo to píše, ale tím kdo je majitelem toho renaultu... |
|
|
dainel
Příspěvků : 1059 |
datum : 1.10.2006 - 21:20:31
hanzi: Nenadávám sprostě (jak se stalo na adresu Smarta), jen vyslovuji své slušně vychované vizuální cítění. |
|
|
hanzi
Příspěvků : 18581 |
datum : 1.10.2006 - 21:14:15
dancule: tak děkuju, ale jen jsem zvědavej jestli taaky teď neponižuješ ty některý členy |
|
|
dainel
Příspěvků : 1059 |
datum : 1.10.2006 - 21:10:12
hanzi: To jo, ale s názorem, že se mi víc líbí R19, než fáčko mi nezbývá nic jiného než souhlasit. |
|
|
hanzi
Příspěvků : 18581 |
datum : 1.10.2006 - 21:03:35
dancule: ne ale kdyz se pomlouva renault tak je to v pohode. myslim ze to neni o autech ale o tom KDO to pise |
|
|
dainel
Příspěvků : 1059 |
datum : 1.10.2006 - 21:00:59
hanzi: Čoveče to není zase tak úplně špatnej názor |
|
|
hanzi
Příspěvků : 18581 |
datum : 1.10.2006 - 20:20:27
Ota: reagoval jsem jen na ten tvuj peknej zelenej smalik ale slovne. jinak nad nicim ani nikym. jen rikam svuj nazor ze se mi libi vic R19 nez felicie nebo favorit |
|
|
Ota
Příspěvků : 3037 |
datum : 1.10.2006 - 20:04:15
hanzi: kecy o navyšování se nad kabrio jiných členů tady nemaj co dělat |
|
|
hanzi
Příspěvků : 18581 |
datum : 1.10.2006 - 19:38:58
Newmik: jak nema co delat??? |
|
|
Newmik
Příspěvků : 29536 |
datum : 1.10.2006 - 10:41:47
Ota: přeeeesně... |
|
|
dainel
Příspěvků : 1059 |
datum : 30.9.2006 - 20:55:32
Caddy los Eldos: správně! automat je automat |
|
|
Ota
Příspěvků : 3037 |
datum : 29.9.2006 - 19:53:10
cadd: takhle jezdit pro mě není problém ani s manuálem |
|
|
Caddy
Příspěvků : 23860 |
datum : 29.9.2006 - 17:48:14
Ota: jo to je pro ty, co se nechteji kochat, nic pro me, ja radsi jedu s jednou rukou oprenou o okenko a vychutnavam si jizdu ;))) |
|
|
Ota
Příspěvků : 3037 |
datum : 29.9.2006 - 17:40:10
caddy: to je páka kterou se v převodové skříni řadí rychlosti
slouží to lidem, kteří umějí řídit auto |
|
|