Bendík: manual do V6 3.0 JE! Rozhodně jsem se rozhodoval mezi tím, co mám teď, a líp vybavenou novější variantou (bez zaklápěcích světel) s manuálem - a byl to taky V6
http://www.allpar.com/eek/LeBaronCoupe.html : ....and a Mitsubishi 3.0L V6. Each engine was available with either an automatic or a stick-shift .
Nebo: http://consumerguideauto.howstuffworks.com/1990-to-1995-chrysler-lebaron-coupe-convertible-6.htm Odroluj si skoro dolů, tam je tabulka s motory, výkony a převodovkami.
Caddy má pravdu, automat k tomuhle autu patří. Přestože vypadá ostře, není to žádnej závoďák, má šíleně dlouhé převisy vpředu i vzadu a je to poznat na jízdních vlastnostech. Já mám navíc dost měkkou verzi. Dělaly se ovšem i verze se stavitelnou tuhostí podvozku. Co se týče prostoru, žádný zázrak. Kufr jako u kompaktu (300 litrů). Vejde se do něj leccos, ale v malých taškách. Zadní sedadlo je pro dospělé jen nouzovka na krátké jízdy, vpředu to jde. To, co vypadá na autě jako kůže, je obvykle koženka (bylo to v USA nejlevnější auto téhle třídy, taký ten dárek synkovi za maturitu). Vinylová střecha má tapecírunk, když je natažená, nepřijde ti, že sedíš v kabriu (pokud nejedeš hodně přes 100, pak je hlučná). Na rozdíl od mnoha jiných kabrií fouká dovnitř jen málo, pokud dáš za přední sedadla síťku (takovou, co se dělá proti slunci na zadní sklo), nefouká prakticky vůbec. Třílitr s automatem bere asi 10litrů/100km
strýček Igor: ale ta to opravis a mas nadosmrti vystarano...takhle zase budes menit furt spojky a jeste se budes cely zivot otravovat razenim...navic ten klacek v lebaronu vypada fakt smesne...
a jak uz Bendik rikal, manual do 3.0 V6 neni a jinak je to hruza ty motory
(i kdyz mam pocit, ze jsem snad trilitr s manualem videl, pokud to nebyl nejaky bastl...ale bylo to coupe, tak kdo vi..)
Bendík: S tím turbem to jede jak sviň, ale je to fakt spotřebák.
A podle zkušeností za poslední roky bych do automatu nešel, protože je to starší auto a má určitě něco za sebou, takže bych s možností, že se to brzo posere na sto pro počítal.
Bendík: To je nahoda... a ja nemam problemy s automatikou, jkao takovou Radilo to tri roky hezky (pocitam aktivni dobu jezdeni) a radi furt bez problemu Problem automatu u nas je, ze s tim malokdo umi zachazet a ani lidi delajici ameriky nevi vzdy, co tam spravne nalit...kdyz koupis nejakeho klevnejsiho a pak to jednou zrepasujes a budes vedet, jak se o to starat, mas nadosmrti vystarano
Nez kupovat socialniho barona s nechutnym manualem a ctyrvalcem, to radsi kup neco evropskeho
Saab je pekny, ale plati totez..ja osobne bych hledal jen atmosfericke sestivalce (jo, vim, je jich malo)
Caddy: jenže 3.0 V6 dělali jen s automatikou... a s tou moc dobré zkušenosti přece nejsou (ehm... všem co vás znám, se rozsypala). Na Baronu mně láká výbava a prostor, ale zase jiné věci dost odrazují.
(největší srdcovka je Saab 900)
Bendík: vyhni s ecemukoliv, co nema sestivalce! 2,2T je snad to nejhorsi, co muzes udelat Turba jsou vetsi spotrebka, nez desticky....a ty ctyri valce proste ne...e... 3.0 V6 je fakt jedinej slusnej a poslehlivej motor, co se tam daval
potřebuji rozšířit obzor, na co si dát pozor a co si pohlídat při případné koupi takovéhoto mazlíka?? Je to jeden z adeptů na nové vozítko
(už tuším, že se mám vyhnout automatice a tak z motorů připádá v úvahu asi jen 2,2 T)