|
Lojzimir
Příspěvků : 223 |
datum : 19.10.2011 - 10:23:44
roman_mg: Dendy urco pojede. Musi OK, pak si napisem. Zatim |
|
|
Lojzimir
Příspěvků : 223 |
datum : 18.10.2011 - 13:20:00
roman_mg: No urcite, to by bylo fajn. Pojedem(teda ja pojedu, pokud se Dendy neprida pres hranice do valmezu, rozvon, atd...) Myslim, ze Valmez k pripojeni je ok? Co ty na to? Jo a cigarka budu mit. Opozdene, ale prece |
|
|
|
roman_mg
Příspěvků : 12 |
datum : 18.10.2011 - 18:44:41
Lojzimir: OK Valmez je v poho, tak až to přijde, napíšem si čas a spojení. Dendy snad pojede, zatím nic neříkal. A cigára pusť z hlavy, jen jsem žertoval. |
|
|
Lojzimir
Příspěvků : 223 |
datum : 18.10.2011 - 13:13:09
Sponik: No jasan. Uz je na me kosa. Si me zahledl? |
|
|
|
Sponik
Příspěvků : 22405 |
datum : 18.10.2011 - 14:47:52
Lojzimir: v pátek sem měl na tebe štěstí, ráno kolem půl deváté si jel po ulici na zákope ve chválkovicích a odpo kolem půl šesté u tesca na parkingu |
|
|
Lojzimir
Příspěvků : 223 |
datum : 14.10.2011 - 09:48:25
Dendy: Jo pojedes pres Olomouc, ze bych se pripojil k tobe a jeli tam spolu? |
|
|
|
Sponik
Příspěvků : 22405 |
datum : 14.10.2011 - 09:53:08
Lojzimir: čéče ty už máš hardtop? |
|
|
|
roman_mg
Příspěvků : 12 |
datum : 14.10.2011 - 17:34:34
Lojzimir: A kdy asi budete v Rožnově (nebo Frenštát nebo kudy pojedete ?) Mohli bychom jet tři. Já jedu z jihu takže Vsetín, a potom buď ValMez nebo Rožnov. |
|
|
roman_mg
Příspěvků : 12 |
datum : 13.10.2011 - 16:16:55
Ahoj kluci, kontakt na SR-V má Dědula s Roverclubu, jinak ten pán je Brňák a má hodně ale fakt hodně aut
Dendy v Bečvě vše zařízeno. Od pátku do neděle.
Jo a dám tam Daytonu ať mi to taky trošku řve |
|
|
Lojzimir
Příspěvků : 223 |
datum : 13.10.2011 - 08:56:32
Dendy: Kurnik, tak to se luxusne projedes. |
|
|
Lojzimir
Příspěvků : 223 |
datum : 12.10.2011 - 12:26:52
Dendy: V pristim tydnu to dam na zvedak, tak se na to mrknu a premerim a pak ti brnknu.
A mimochode, to mas z praglu az na tu horni becvu celkem kus ne? |
|
|
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 12.10.2011 - 17:45:15
Lojzimir: ja ja 351 km 3 hodiny a 50min |
|
|
Lojzimir
Příspěvků : 223 |
datum : 7.10.2011 - 09:49:52
Dendy: Vrhnu se na to o vikendu a nebo az pristi tyden, at to mam do konce roku vse ok. Jo a pojedes na ukonceni rover a mg sezony? |
|
|
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 10.10.2011 - 12:50:26
Lojzimir: jasne jedu, kdyz mi reknes jake podlozky tam mas mam originaly (vsechny) tak to muzeme poresit.
D.
|
|
|
Lojzimir
Příspěvků : 223 |
datum : 5.10.2011 - 10:59:11
Dendy: Jeste jsem nemel vubec cas. Nestiham. |
|
|
Lojzimir
Příspěvků : 223 |
datum : 7.9.2011 - 13:44:06
No tak potes knedlik. 30 tacu , ale zas je o vse postarany a nemusime uz nic resit skrz hydrogas atd. Kazdopadne Dendy, pocitej s tim, ze ti zitra budu volat a domluvime se s tim napoustenim, jo? |
|
|
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 3.10.2011 - 12:21:18
Lojzimir: kouknul si na podlozky??? |
|
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 5.9.2011 - 17:57:21
nasel jsem pekny popis nahrady hg na odkaz na roverclub
modifikace hydragasové jednotky a náhrada
od indylint » čtv úno 24, 2011 2:33 pm
Chtěl bych se tady zmínit o možnostech modifikace anebo náhrady hydragasové jednotky.
Jelikož se světová zásoba Hydragasových jednotek zmenšuje po tom co Dunlop zastavil výrobu, je třeba začít přemýšlet o alternativě.
Tak kdo něco ví anebo má snahu se rozdělit o informace a nebo zkušenost ,napište to tady prosím.
Jak už je známo hydragasová jednotka se skládá z měchu napuštěným stlačeným dusíkem a v horní části a ve spodní části se jako medium používá kapalina,kterou jak dobře známe musíme při údržbě doplňovat pod tlakem pumpou která se dá jednoduše vyrobit nebo případně koupit ,nebo zaplatit za práci v servisu.A však internet je plný informací a návodů jak postavit pumpu a namíchat kapalinu. Tak proč za něco platit.
Kde a proč se ztrácí kapalina, pokud nevidím vykapávání na zemi v garáži a pokud není vidět defekt jednotky nebo přečerpávacích hadiček?
Na to si odpovíme jednoduše , jde spíš o to, že stárnutím a používáním se ztrácí tlak v dusíkovém vaku v horní polovině, který rok po roce v minimální míře uniká. Ovšem že záleží na hodně faktorech ,najeté kilometry, stáří ,provozní váha auta atd.
Proto musíme doplňovat tekutinu a srovnávat tlak.
Dřív nebo později se dusík úplně ztratí a jízdní vlastnosti se hodně negativně změní, a resetováni provozní výšky a znovu naplnění,nebude mít dostačující vlastnosti.
Vyčetl jsem na internetu že asi 10 až 15 let při dobré údržbě by jsme neměly zaznamenat až tak velký rozdíl ale je jisté že po 15 letech hodnota dusíku určitě nebude na všech čtyřech jednotkách v původních hodnotách.
Co budeme dělat až naše jednotky ztratí pružnost a stabilita auta se změní?
Našel jsem 3 řešení.
1
První od roku 2004 známou věci , které je docela náročná by byla přestavba na TF, vzhledem k tomu že je zapotřebí přední a zadní nápravnice z TF a potom jednotlivá ramena my tato varianta v náročnosti a ceně nevyhovuje.
A pokud nechcete vyměnit Fko za TFko protože ho máte v naprostém pořádku 14 let s jedním těsněním pod hlavou , najetých jen pár kilometrů ,dobře garážovaného,je za potřebí minimálně vrak TFka a pak spousta práce kolem.Osobně neznám nikoho kdo by touto přestavbou prošel.Tak ani nevím kolik úprav je třeba.
2
Druhá varianta často požívaná je modifikace Hydragasové jednotky . Našel jsem spousty odkazů na soukromníky z Anglie a Německa které se tímto zabývají.
Jde o to že se starý dusík vypustí a navaří se na horní stranu ventil kterým se dopustí dusík do požadovaných hodnot.Potom se jednotka pozinkuje zkontroluje a vrátí na původní místo Všechny 4 jednotky z prácí a modifikací v Německu stojí asi 500 liber ,koupit modifikovanou jednotku znovu napuštěnou se dá asi za 85 liber, ale pokud pošlete svojí jednotku na naplnění a modifikaci se účtuje asi 35 liber.
Tyto modifikované jednotky se vyplatí až na to že se musí udržovat a jednou za 5 let znovu napustit dusíkem na požadovanou hodnotu.
Už se ale nemusí vyndávat z auta až na jednu která má špatný přístup ,je to jedna ze zadních.Tak že je to sice alternativa ale po čase se prodraží.A kdo nemá přístup k tlakovým pumpám a dusíku nebude to mít jednoduché.
Jak doplnit Hydragasovou jednotku DUSÍKEM vysvětluje Alexander Boucke na stánkách Austi Rover
http://www.aronline.co.uk/index.htm?ado14hydragasf.htm
3
Třetí varianta je rozloučit se z Hydragasovou jednotkou na dobro a nahradit ji alternativou na kterou jsme čekaly skoro půl roku od doby kdy byl celý projekt oznámen firmou SUPLEX UK.
Je těžké při dobré víře v Dr. Alexe Moultona říct sbohem hydragasovým stabilizátorům ale v budoucnu až naše nebudou fungovat , to jednoduší řešení bude vítáno Suplex se postaral aby pružinová náhrada byla jednoduše vyměněna.A už nikdy žádné plnění pumpou a jiná údržba.
Tato úplně čerstvá dlouho očekávaná novinka se v posledním měsíci objevila v Brown & Gammons. Jako part No.BGF7004 . pod názvem MGF Coil Spring Kit.
Za cenu necelých 1000 liber včetně UK DPH. V ceně sady jsou
2x Přední pružinový kanistr
2x Zadní pružinový kanistr
2x Přední nastavitelný tlumič
2x zadní nastavitelný tlumič
A návod na výměnu
Link
|
|
|
Lojzimir
Příspěvků : 223 |
datum : 23.7.2011 - 14:59:59
hanzi: To je urcite nejlepsi napad pockat na dendyho. To je guru pres nase auti |
|
|
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 25.7.2011 - 15:52:43
Lojzimir: to asi nebudu ...ale snazim se informace spis davat a nesedet na nich. |
|
|