|
Ive747ta
Příspěvků : 2309 |
datum : 24.9.2008 - 16:56:59
Ray...: počkej až tam jednou narve mě |
|
|
Ray...
Příspěvků : 1489 |
datum : 24.9.2008 - 16:54:46
hanzi: hej tak to bych necekal ... |
|
|
hanzi
Příspěvků : 18581 |
datum : 24.9.2008 - 16:44:15
kdyz jsem si jel pro prvni cabrio, tak to byly samy reci ze je to neprakticky, nic se mi tam nevejde, je to blby na zimu... no jak to dopadlo... hlavne jsem pocital s tim aby se mi tam vesly veci na hokej a hokejbal.. a ze to neni mala taska, s kufrem jsem nepocital tak jsem pozadaoval zadni sedacky
R19 - do kufru vubec, na zadni sedacky to uz umim skladat a v pohode
Eskort - kufr tam je sice o dost větší než v R19 ale taky se to tam neveslo... takze na zadni sedacky, jenze to mi delalo vzdy problemy to tam narvat pres ty predni dvere
Punto - taky kufr ne, ale na zadni sedacky taky v pohode
MGF - no tak napred jsem uvazoval o nosici zavazadel na kufr.. ale je to docela drahy - teda drahy na me kdyz nevim jak dlouho mi to auto vydrzi... zadni sedacky to nema... ke spolujezdci to nenacpu, tak jsem si rikal betony do kufru a zbytek do tasky a na predni sedadlo..
nakonec to dopadlo takhle
to asi nepujde
to se nemuze vejit do toho kufriku
hele je to tam
a muzem jet
|
|
|
Radek127
Příspěvků : 3292 |
datum : 1.9.2008 - 12:21:32
Dendy: zajímavý design |
|
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 19.8.2008 - 12:14:35
Inspirace
|
|
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 8.7.2008 - 14:52:05
500Hp
|
|
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 19.5.2008 - 12:57:54
roverider: Rad bych nez koniky tak kroutacek nahoru |
|
|
roverider
Příspěvků : 48 |
datum : 10.5.2008 - 20:03:18
Dendy: pokud budou prachy tak si ty oranžový silentbloky asi pořídim. A přes zimu namontuju.
Dál uvažuju že si eště omotám svody termoizolační páskou, kvůli snížení teploty v motorovym prostoru. Prej to dovela pomáhá. Nevim jak tobě, ale když jezdim pomalu po mestě , tak mi to docela hřeje do sedačky.
Jinak koukám že plánuješ tuning, kolik z toho chceš dostat? těch 200k+? |
|
|
C.H.A.S.E.R
Příspěvků : 11861 |
datum : 9.5.2008 - 22:38:37
Dendy: dopadne........!!!!!! |
|
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 9.5.2008 - 10:48:51
Here are a twin set of 45mm throttle bodies needed for over 200 bhp(Aaaaaaaaa), these where fitted to the caterhams and some mgf's,and elise's, |
|
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 9.5.2008 - 10:47:44
Pokud to dobre dopadne bude :
a
|
|
214. RE: Polyurethane Bushes MGF – Full Kit (re:213) | |
|
C.H.A.S.E.R
Příspěvků : 11861 |
datum : 3.5.2008 - 21:24:19
Dendy: |
|
213. Polyurethane Bushes MGF – Full Kit | |
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 3.5.2008 - 13:22:10
Zde |
|
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 27.4.2008 - 21:53:43
Dobrý sporťák má být lehký, kompaktní, motor před zadní nápravou a náhon na zadek. Lotus Eagle přesně tohle všechno splňuje. Dočkáme se jej zhruba za rok.
Nový model Eagle nabídne ve své karoserii typu coupé místo pro čtyři (2+2) pasažéry. Designově by měl navázat na současné modely Lotusu (včetně plánovaného nástupce Espritu). Nepočítá se pro něj s šasi od Elise, místo toho bude vyvinuta nová platforma, ve které dostanou hodně prostoru materiály jako hliník a kompozitní materiály. O pohon zadních kol se postará uprostřed uložený šestiválec o objemu 3,5 l od Toyoty vyladěný na více než tři sta koní.
Celkem by se mělo na trzích objevit sedm verzí automobilu, nevyjímaje verzi s řazením pádly pod volantem (Lotus dosud s trochou nadsázky prohlašoval, že mu řazení pádly nesmí přes práh). Novinka by měla přijít někdy na začátku příštího roku, základní cena by měla být přibližně 46.000 GBP (cca. 1.800.000,–Kč).
|
|
|
enakki
Příspěvků : 58 |
datum : 19.4.2008 - 01:03:04
roverider: ja co som cital skusenosti chalaniska co ma MR2 tak si velmi pochvaloval. udajne je to tvrdsie, ale ze to celkom citit na jazdnych vlastnostiach (k lepsiemu).
ja ich asi tiez vymenim za powerflex, ale az ked tie origo dosluzia. |
|
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 13.4.2008 - 16:38:41
roverider: +++ POWERFLEX Proč používat polyuretanové silentbloky POWERFLEX na podvozkových prvcích ? obrazky/powerflex_lista Polyuretan je známý jako specializovaný plast už asi 30 let. Nicméně, nedávný pokrok umožnil vpravit do tohoto materiálu velmi speciální vlastnosti. Silentbloky jsou jedny z nejvíce namáhaných komponentů instalovaných do motorových vozidel. Podstupují enormní zátěž v nejobtížnějších podmínkách a to bez údržby a lubrikace. Materiálem ze kterého se vyrábí, je gumová směs obsahující přírodní produkty, které časem chátrají. Stávají se jemnějšími a více poddajnými, méně a méně odolávající tlaku jež je na ně kladen. Tím umožňují více a více pohybu závěsným komponentům a nabízejí méně a méně kontroly nad závěsnou symetrií. To obratem způsobuje zvýšené opotřebení gum, nestabilitu brzdění a špatné ovládání. Toto je ten jediný největší důvod díky jemuž můžete okamžitě říci rozdíl mezi řízením 3 roky starého auta v porovnání s ukázkovým showroom autem. Nicméně, i nová auta můžou od POWERFLEX silentbloky profitovat, protože jejich kvalitnější design nabízí efektivnější ovládání závěsných komponentů a to do větších rozměrů než normální gumové díly. Díky technologickému pokroku tohoto PU materiálu bylo možné předejít běžnému problému, obvyklému u tvrdších silentbloků, kterým je zvýšená hlučnost. Ze správně vytvořené polyuretanové směsi mohou být vyrobeny o 25-30% tužší silentbloky než nové gumové komponenty , ale se stejnými hluk pohlcujícími vlastnostmi. http://www.mk-racing.cz/main-firmy.php?location=powerflex.htm
Sam jsem si poridil neco podobneho ale je to z polyurethane od Mike Satur-a a chystam se je tam letos spolu s 160 Trophy motorem narvat.
160BH pouziva variabilni casovani ventilu viz |
|
|
roverider
Příspěvků : 48 |
datum : 12.4.2008 - 21:27:38
Ahoj Dendy, jaký máš zkušenosti s polyuretanovejma silentblokama powerflex?
A co motor, v čem se vlastně liší 160k verze od klasického VVC?
Jinak mě potkala před dvoluma-třema měsícema taková nemilá věc a to HGF neboli prasklé těsnění pod hlavou...
Uháněl sem si to domů a najednou cejtim smrádek, kouknu do zrcátka a vidim za sebou bílej čmoud (bylo krásně vidět proudění vzduchu a turbulence za autíčkem )
Tak sem zastavil, vylez vorevřel kufr, počkal až se přestane čadit. Kouknu na víčko oleje, žádná bílá sr..., skontroluju chladící kapalinu, žádná stopa oleje. Tak si říkám jestli to nebylo špatnym víčkem vod nádržky chladící kapaliny. Nastartuju, jedu, po pul kilometru znova čmoud, zastavuju, tentokrát tekla chladící kapalina zpod auta, tak volám odtahovku...
Jinak to prasklo akorát tak že se nemísil olej a chladící kapalina, ani nic nešlo do spalovacího prostoru, ale chladící kapalina stříkala na svody, eště že nestříkala jinam, jinak bych si toho nevšim, a nechci ani myslet na to co by se stalo kdyby se všechna vytekla a já jel dál > další "tuning" bude senzor hladiny chladící kapaliny... |
|
|
Ota
Příspěvků : 3037 |
datum : 27.3.2008 - 18:29:37
Prostě nádhera, jak to vizuální tak technické stránce, jen doufám, že tomu číňani neuškodí
však já si to MG jednou koupím, jednou... |
|
207. EXTREME MGF and Concepts Page | |
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 27.3.2008 - 18:10:01
Zajimavy odkaz link |
|
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 26.2.2008 - 07:37:31
Prevzato z Autofun
I vozy určené pro závodní série potřebují čas od času omladit a vylepšit.
Jak název auta napovídá, tenhle sporťáček není určen k dovádění na okreskách skotské vysočiny, ale stvořen pro závodění na okruzích v rámci všemožných pohárů, jichž je v Británii nepočítaně. Je ale dobré vědět, že silniční homologaci má také… Verze Sport Cup 260 je tím vůbec nejextrémnějším kouskem, jaký můžete v modelové řadě Exige najít, kompresorem přeplňovaný čtyřválec Toyota 1.8 VVTL-i (pohrobek sportovních modelů Corolla T-Sport a Celica) je vyladěn na výkon 260 koní (191 kW) při 8000 otáčkách a dává točivý moment 236 Nm při 6000 otáčkách. Mezichladič si bere vzduch z otvoru umístěného na střeše vozu. Klasický omezovač zasahuje při 8000 otáčkách, krátkodobě (na 2 s) si ale nechá líbit i 8500 „árpíem“.
Šestistupňová převodovka s hliníkovou skříní je shodná se silniční verzí Exige S. Optimální rozjezd můžete svěřit systému launch control (to pokud máte dost peněz na nové spojky) a kontrole trakce, diferenciál má pochopitelně omezenou svornost. Brzdám nechybí posilovač a ABS, brzdové kotouče jsou vrtané s vnitřním chlazením, vpředu mají průměr 308 mm a vzadu 282 mm.
Přestože má Cup 260 ochranný rám podle regulí FIA, zůstal věrný Chapmanovu krédu, že na hmotnosti záleží a tak auto váží pouze 928 kg, takže na kilowatt výkonu připadá pouze 4,86 kg. Není se tedy čemu divit, že s tímhle ďáblíkem budete na stovce za 4,1 s, na stošedestátce za 9,9 s a vymáčknete z něj až 237 km/h. |
|
|