|
Biggerfil
Příspěvků : 1618 |
datum : 4.10.2006 - 12:47:43
Dendy: DRZIM PALECKY |
|
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 4.10.2006 - 12:41:56
Biggerfil: Zatim jeste budu cekat na tenhle 160 konikovej motor a pak ho prehodim
"> |
|
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 4.10.2006 - 12:40:15
C.H.A.S.E.R: Kazdopadne jsem se dival na ty Tojoty MR2 a to je take 1.8 a maj kolem 190 koniku , ale stojej od 17 500 do 24 000 Eur .
Mobile
|
|
|
Biggerfil
Příspěvků : 1618 |
datum : 4.10.2006 - 11:17:52
Dendy: To je na tobe, to tvoje je taky krasa, ale tohle je silnejsi A zluta vypada sportovneji A pak se v tom budu moct svest, ze jo? |
|
|
C.H.A.S.E.R
Příspěvků : 11861 |
datum : 4.10.2006 - 08:13:58
Dendy: je to "jen 1.8 a 160 PS ??!!!! Mrdaaaaaaaaaa |
|
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 3.10.2006 - 18:47:19
Biggerfil: Asi strelim svoji karku a koupim tohle |
|
|
Biggerfil
Příspěvků : 1618 |
datum : 3.10.2006 - 15:04:01
Dendy: Je fakt peknej |
|
|
dainel
Příspěvků : 1059 |
datum : 3.10.2006 - 11:37:05
Dendy: vypadá fakt dobře |
|
|
Newmik
Příspěvků : 29536 |
datum : 3.10.2006 - 10:41:35
Dendy: krása! |
|
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 3.10.2006 - 10:39:10
Biggerfil: Tak nevim moc se mi libi :-))
MGF 160 Trophy
|
|
|
Biggerfil
Příspěvků : 1618 |
datum : 3.10.2006 - 09:57:26
Dendy: |
|
|
Newmik
Příspěvků : 29536 |
datum : 3.10.2006 - 08:12:13
Dendy: jj..na fotkach se mi ale nelibi tolik jako nazivo... |
|
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 2.10.2006 - 17:06:38
|
|
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 2.10.2006 - 17:00:08
|
|
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 2.10.2006 - 16:57:26
Newmik: myslis
|
|
|
Newmik
Příspěvků : 29536 |
datum : 2.10.2006 - 15:43:17
Dendy:
ale s těmi novými světlomety se mi líbí víc |
|
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 2.10.2006 - 14:43:51
MG MGF
Převzato z článku na Rover klubu
MGF je krásné na fotografiích a úžasné na vlastní oči.
Dvou vačkový šestnácti ventilový motor 1,8 l sedí přímo za řidičem a MGF je tak cenově nejdostupnějším roadsterem s motorem uprostřed a s krásným rozložením váhy 50:50. Standardní varianta motoru má 118 koní v 5500ot./min. a 166Nm v 3000ot./min. Též se dala koupit verze VVC s variabilním časováním ventilů, které zvedne výkon na 143koní nebo třešinka na dortu a to v podobě nejsilnější varianty VVC 160Koní motor.který se vyráběl jen v krásné kanárkové
nebo Tahiti blue
Motor uprostřed a dvojité lichoběžníky je uspořádání spíše spojované s Ferrari než s roadstery v ceně od 15 995 GBP.A když přidáte brilantní odpružení Hydragas Alexe Moultona jsou možnosti podvozku přímo výborné.
Na silnici zvládne MGF z 0-48km/h za 2,8sekundy a 0-96km/h za 8.7sekundy si bude stěžovat jen málokdo.Na našich silnicích jsem s ním jel nejvíc 190km/h, jízdou s ním si vychutnáte opravdu každý kousek kilometru, i na našich postupně se zlepšujících silnicích. Majitel vozu Dan, říkal že na Německé dálnici měl na tachometru více jak 200km/h. I když maximální rychlost je udávaná 198km/h.Rover se evidentně rozhodl, že MGF musí plachtit po silnici s co možná nejmenší námahou, protože řídit jej jde s lehkostí.Snadno se zatáčí i ve vyšších rychlostech, pohyby karoserie jsou potlačeny na nejnižší míru a až k limitu zůstávají reakce MG absolutně důvěryhodné.V Anglickém testu stojí, v žádném jiném autě s motorem za sedadly se při rychlé jízdě nebudete cítit tak bezpečně.
Technické údaje:
MGF
model: 1.6i 1.8i Stepspeed 1.8i 1.8 VVC Trophy 160SE
Max Power (PS) 112 @ 6250 rpm 120 @ 5500 rpm 120 @ 5500 rpm 145 @ 7000 rpm 160 @ 7000 rpm
Max Torque (Nm) 145 @ 4700 rpm 145 @ 3000 rpm 165 @ 3000 rpm 174 @ 4500 rpm 174 @ 4500 rpm
Top speed mph (kph) 116 118 (189) 120 130 137 (220)
0-60 (seconds) 9.3 9.5 8.5 7.0 6.9
30-50 (4th gear) 8.3 n/a 6.6 6.2 6.4
50-70 (4th gear) 9.0 n/a 7.0 6.5 6.6
Weight (kg) 1075 1095 1075 1075 1075
Power/weight ratio (bhp/ tonne) 104 109 112 135 149
Urban mpg (litres/100 Km) 28.2 (10.1) 23.4 (12.1) 27.8 (10.2) 25.2 (11.2) 25.2 (11.2)
Extra-Urban mpg (litres/100 Km) 48.6 (5.8) 42.6 (6.6) 49.3 (5.7) 48.8 (5.8) 48.8 (5.8)
Overal mpg (litres/100 Km) 38.4 (7.4) 32.8 (8.6) 38.3 (7.4) 36.3 (7.8) 36.3 (7.8)
C02 (g/Km) 177 206 182 189 190
|
|
68. Modifikace chladiciho systemu. | |
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 18.9.2006 - 11:24:25
Jedna se o modifikaci chladiciho systemu pro kazde MGF, aby nedochazelo k poskozeni tesneni hlavy. Normalni stav je ze termostat je umisten blizko motoru a dochazi k prudkym tepelnym zmenam coz ma za nasledek poskozeni tesneni hlavy.
viz link v angl |
|
66. Set tesneni (k-engine) | |
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 9.8.2006 - 17:39:06
Set tesneni pro MGF (K-engine ne vvc)cca 1000Kc |
|
|