205. RE: RE: RE: RE: Staronové MGTF (re:204) | |
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 11.2.2008 - 13:26:00
Bendík: Ne ne až pak si rád ze v autě sedíš |
|
204. RE: RE: RE: Staronové MGTF (re:202) | |
|
Bendík
Příspěvků : 3211 |
datum : 6.2.2008 - 14:25:31
Dendy: a kde se v tom "differential" sedí?? |
|
203. RE: RE: RE: Staronové MGTF (re:202) | |
|
C.H.A.S.E.R
Příspěvků : 11861 |
datum : 6.2.2008 - 11:03:20
Dendy: tak to vypada vic nez zajimave... hehe...... !!!!!! |
|
202. RE: RE: Staronové MGTF (re:201) | |
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 6.2.2008 - 09:13:57
C.H.A.S.E.R: Ne ne musim se vyblbnout na MG davam tomu rokok maximalne dva E46 asi bude je vetsi a těžší ach jo :-)
Zatim man v pacu svody a PG1 Quaife ATB differential
|
|
201. RE: Staronové MGTF (re:200) | |
|
C.H.A.S.E.R
Příspěvků : 11861 |
datum : 6.2.2008 - 08:19:34
Dendy: tak jen smele do toho nebo ze-by nakonec ta 46???! |
|
199. RE: RE: RE: RE: RE: (re:198) | |
|
Newmik
Příspěvků : 29536 |
datum : 16.1.2008 - 22:34:00
Dendy: souhlas...nedavno jsme se o tom bavili s kolegou Fikuxem a shodli jsme se, že bysme ted taky rovnou přesedlali až na E46...dobrá volba ten kdo motokaru koupi bude mit hodne širokej usměv po tom co mu jí vyladíš |
|
198. RE: RE: RE: RE: (re:196) | |
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 15.1.2008 - 13:15:38
Newmik: Me se libi ,ale motokara pujde do sveta ...casem chci vetsi....4 sedacky. E36 se nelibi .tak cekam na nejakou peknou E46 (330) nebo M-ko.
Navic tohle je jen VT. |
|
|
Giani
Příspěvků : 1202 |
datum : 15.1.2008 - 10:01:00
Dendy: Moc hezký |
|
196. RE: RE: RE: (re:194) | |
|
Newmik
Příspěvků : 29536 |
datum : 14.1.2008 - 22:34:14
Dendy: motůrek parádní, ale v nehezkém balení..nech si svojí motokáru |
|
|
Caddy
Příspěvků : 23860 |
datum : 14.1.2008 - 22:16:24
Dendy: to je moc pekny...skoda, ze ne opravdovy... Tohle kdyby si Alesh koupil misto obycejneho MG ZT, tak jsem nadseny ))) |
|
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 14.1.2008 - 22:14:25
Newmik: ,well V8 Ford Mustang engine with 383 bhp |
|
|
Newmik
Příspěvků : 29536 |
datum : 14.1.2008 - 20:49:27
Dendy: to je ošklivý.. |
|
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 14.1.2008 - 18:58:06
|
|
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 14.1.2008 - 18:55:54
|
|
|
Ray...
Příspěvků : 1489 |
datum : 12.1.2008 - 15:33:18
Dendy: TO je hodne slusny |
|
|
Michal 306
Příspěvků : 566 |
datum : 4.1.2008 - 22:27:25
Dendy: Solidni na tak male auto, navic s motorem uprostred |
|
|
Dendy
Příspěvků : 857 |
datum : 1.1.2008 - 21:37:16
Caddy: dopadl docela dobre ctyri hvezdy
HODNOCENÍ čelní boční celkově hvězdy
body % body % body %
řidič, spolujezdec 10 b 63 % 16 b 89 % 26 b 72 %
Chodci 19 b 53 %
Konstrukce MG TF pochází z roku 1990, kdy byla zahájena jeho produkce. Automobil byl před rokem přejmenován a zároveň prošel konstrukčními změnami. Automobil byl vybaven dodatečnou ochrannou výztuhou dveří. Přestože je mnohé z konstrukce tohoto automobilu starší sedmi let, zhostil se tento automobil testů dobře v čelním i bočním nárazu. Při testu čelního nárazu ponechalo Euro NCAP otevřenou střechu k ověření nejhorších množných výsledků. Při testu bočního nárazu však byla střecha uzavřena pro ověření rizika zranění od případného střetu s výztuží střechy. Automobilka MG Rover nedoporučuje užití dětské sedačky v tomto automobilu, přesto může být jedna umístěna na sedadle spolujezdce. Překvapivě MG TF podalo nadprůměrné výsledky při ochraně chodců.
Čelní náraz
Airbag chránil řidičovu hlavu, ale nárazová síla působící na jeho hrudník byla poměrně vysoká. Nicméně u spolujezdce to bylo lepší. Dveře jsou konstruovány k přenesení nárazové síly z čela automobilu směrem k jeho zádi a to spolu s pomocnými rámy pomohlo chránit oba cestující. Čelní náraz však posunul řidičovy pedály dostatečně daleko, aby vzrostlo riziko zranění dolní části nohou a chodidel. Řidič i spolujezdec byli navíc vystaveni riziku zranění kolen od komponentů umístěných v zádi palubní desky a sloupku řízení.
Boční náraz
MG TF poskytl v této části testu dobrou ochranu, obzvláště na automobil bez bočních airbagů. Nebyl zaznamenán žádný náznak narazení řidičovy hlavy do výztuže střechy, ale jeho břicho narazilo do loketní opěry. Také žebra přišly do kontaktu s bočnicí sedadla a výplní dveří, ale žádná z těchto zátěží nebyla zaznamenána jako vysoká.
Ochrana dětí
Jelikož byly při testech použity dvě "dospělé" figuríny, nebylo v tomto voze již další místo pro uložení dětské sedačky. V příručce automobilu nebyl uveden žádný specifický druh autosedačky, který by byl doporučený pro MG TF. Automobilka MG Rover nedoporučuje instalování dětské sedačky na sedadle spolujezdce v žádném z jejich automobilů.
Ochrana chodců
Přední hrana kapoty a oblasti kapoty kde je nejpravděpodobnější náraz hlavy chodce poskytují ochranu. Oblast kde je nejpravděpodobnější náraz hlavy dítěte je však méně tolerantní. Tento automobil zde získal ohodnocení třemi hvězdičkami, což je dobré, ale k tomuto výkonu napomohl i jeho uprostřed umístěný motor.
Historie modelu a bezpečnostní výbava
MG F byl uveden na trh v průběhu roku 1995. Po významném faceliftu v roce 2002 byl tento model přejmenován na MG TF. Kromě toho byly minulý srpen provedeny další změny. Model pro rok 2003 zahrnuje toto standardní bezpečnostní vybavení - airbag řidiče a předpínače pásů.
|
|
186. RE: RE: RE: Lotus Elise S 40th Edition: další výročí (re:185) | |
|
Michal 306
Příspěvků : 566 |
datum : 5.12.2007 - 13:57:33
Dendy a Sponik: Nejen Vas! |
|
|