Anonym
 
Hlavní stránka Články Členové Fotogalerie Srazy Bazar Fórum Kniha návštěv e-Shop Partneři Download Šifry Odkazy Kontakty

Toyota - zobrazeno podle vláken

Seznam témat | Zobrazovat podle času
| | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | |
247.
karlos

Příspěvků : 3573
datum : 21.3.2007 - 08:58:22

Newmik: ano ano, tam do mě hustí nejvíc , ale já jsem líný investovat peníze do věcí, které se mi líbí tak jak jsou.......např. jsem si na zimu chtěl pořídit liťáky, protože při loňské zimě jsem fakt s těma železňákama trpěl! Když jsem zjistil, kolik by mě jeden liťák stál, tak jsem si šel koupit poklice a výsledek byl stejný --> všichni se divili jak krásné kola jsem si tam na zimu dal, protože člověk musel přijít hodně blízko aby zjistil že je to "jen" poklice! A cenový rozdíl by minimálně 25 000 Kč.......
246.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 21.3.2007 - 08:53:15

Karlos: no má pravdu...měl bys s tím něco udělat...aspon ty kola tam se začíná...
245.
karlos

Příspěvků : 3573
datum : 21.3.2007 - 08:46:40

hanzi: tobě se nelíbí černý neony???
244.
karlos

Příspěvků : 3573
datum : 21.3.2007 - 08:44:46

no právě že váhám.....hanzi má pravdu že použití jenom na srazech a na jinak neupraveném autě se moc nevyplatí.......na druhou stranu do mě furt kačaba ryje ať už s tím autem proboha něco udělám a vždycky mě nahlodá......ještě uvidím --> toto jsou věci na které nespěchám (navíc teď musím investovat jinde), takže letos určitě nic nebude....
243.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 21.3.2007 - 08:42:11

Karlos: popravdě mě podsvícení na jinak úplně seriovém autě moc nelíbí...je to divný...když je auto už nějak upravený tak to vypadá dobře, ale na serii je to jako pěst na oko...mám z toho takové rozporuplné pocity...ale jestli se Ti to líbí tak neváhej a hoď je tam
242.
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 21.3.2007 - 08:39:38

Karlos: das cerny neony jo
241.
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 21.3.2007 - 08:39:17

Karlos: to podsviceni uz neni tak drahy ne? i kdyz taky jsem o tom premyslel a prijde mi to jako zbytecnos kdyz to pouzijes vlastne jen na srazech
240.
karlos

Příspěvků : 3573
datum : 20.3.2007 - 19:54:47

Newmik: mě se někdy zdají malý a někdy zase akorát....hlavně se mi na tom líbí že je to originál toyota, takže zatím o změně neuvažuju....navíc už tak je to hodně tvrdé, takže kdybych ještě zúžil profil pneumatik u větších kol, tak by se v otm skoro nedalo jezdit....možná až koupím druhé auto, tak o tom zauvažuju (zatím na něj nemám)! Teď spíš přemýšlím jestli to mám podsvítit nebo ne.....
239.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 20.3.2007 - 17:19:10

Karlos: hihi to ani ne, jen se mi ty 15ky zdají malý tak jsem se zeptal
238.
karlos

Příspěvků : 3573
datum : 20.3.2007 - 16:14:40

Bendík: moc hezký....
237.
karlos

Příspěvků : 3573
datum : 20.3.2007 - 16:14:03

Newmik: no mě se ty moje líbí, tak jsem o tom nijak neuvažoval.....proč se ptáš???? nějaké si mi vybral a koupil k narozeninám????
236.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 20.3.2007 - 15:51:32

Karlos: kdy si koupíš pořádný kola?
235.
Bendík

Příspěvků : 3211
datum : 17.3.2007 - 08:38:39

Toyota Supra Turbo http://i.autoweb.cz/autoweb/photo/thumb/4349_355x0x85.jpg V devadesátých letech se v Japonsku vzepjala nová vlna sportovních aut, která přinesla velkou dávku krásných tvarů a výkonů hraničících se supersporty. Toyota Supra mezi nimi vynikala svým divokým vzhledem a talentem k jízdě bokem. Jestli chcete zůstat v anonymitě, Supra určitě není to pravé. S tím velkým zadním křídlem, dlouhým rozchodem kol, širokým předním průduchem a odhodlanou rozkročeností vypadala při své premiéře v roce 1993 tak agresivně a dravě jako málokteré jiné auto té doby a v tomto smyslu předběhla Imprezu a Evo o mnoho let. Věk je na jejím designu sice znát, ale ve svém žánru patří dodnes k nejnápadnějším autům na silnici a na první pohled by ji nikdo nehádal tolik roků. Její počátky se datují v sedmdesátých letech u prvních pokusů o rychlou Celicu, vedle které se pak paralelně rozvíjela pod názvem Celica Supra. Od ní se osamostatnila pod vlastní hlavičkou až v roce 1986 a o rok později vznikla první přeplňovaná verze. Pro místo ve světově lize po boku Porsche 911 a spol. si však svou výkonností, tvarem a jízdními vlastnostmi musela počkat až do příchodu čtvrté generace, vyráběné v letech 1993 až 1999, která byla také prozatím poslední. Třílitrový řadový šestiválec se 24 ventily a dvěma vačkami v hlavě, uložený podélně vpředu, se dodával i v atmosférickém provedení, ale největší zájem na sebe přirozeně poutala verze Turbo s dvojicí sekvenčních turbodmychadel. S výkonem 320 koní a 428 Nm točivého momentu patřila Supra ve své době k nejsilnějším sériovým autům na světě. Díky malým rozměrům a nízké setrvačnosti turbodmychadel má motor i v nízkých otáčkách dostatek síly a rychlou reakci na plyn a většina točivého momentu je dostupná i pod hranicí 2000 otáček. Zrychlení na stovku trvá kolem pěti sekund a šestý rychlostní stupeň stačí na 260 km/h. Pro úsporu hmotnosti jsou přídavné agregáty motoru uchyceny přímo k bloku a samotný motor je v karosérii umístěný na hliníkových úchytech. Pro Toyotu bylo snižování hmotnosti natolik důležité, že i zadní křídlo je duté a dokonce i koberečky jsou vyrobeny z dutého vlákna. Interiér je sice teoreticky čtyřmístný (2+2), ale zadní sedadla nejsou příliš praktická a nejlépe poslouží jako další odkládací místo. Vpředu je celá přístrojová deska i středový tunel výrazně natočený na řidiče a všechny ovladače jsou umístěny na dosah ruky. Sedačky mají označení „anatomické“, ale v ostrých zatáčkách by jim prospěla silnější boční opora. Na zvažující přední kapotu je výhled dobrý, i když se musíte chvilku přizpůsobovat její délce a učit se odhadovat polohu předních kol. Výhled dozadu už není kvůli širokým zadním sloupkům a velkému křídlu zdaleka tak přehledný, ale boční zrcátka vám za to poskytují dostatečnou náhradu. Nejvýkonnější verze Turbo se dodávala se šestistupňovou převodovkou Getrag nebo čtyřstupňovým automatem, atmosférický třílitr měl v nabídce automat nebo pětistupňové ruční řazení. Pro japonský trh vznikla v roce 1999 dokonce omezená série Turbo se sekvenčním řazením pomocí tlačítek na volantu. Vedle kupé s pevnou střechou se vyráběla i verze Targa s odnímatelným střešním panelem. Řešení podvozku přesně odpovídá sportovnímu zaměření Supry a kola jsou vpředu i vzadu zavěšena na nezávislých lichoběžnících a stabilizátory jsou (opět kvůli hmotnosti) duté. Brzdy jsou na všech kolech kotoučové a mají průměr 320 mm. Verze Turbo měla vždy v základní nabídce systém protiprokluzu, který je vypínatelný. Vedle něj je elektronických systému ve výbavě zastoupené už jen čtyřkanálové ABS. Posilovač hřebenového řízení má proměnný účinek a jeho síla klesá s rostoucí rychlosti. Na nízkoprofilových sedmnáctipalcových pneumatikách s rozměry 235/45 vpředu a 255/40 vzadu se vyspělost podvozku prokazuje téměř bezkonkurenční hodnotou bočního přetížení 0,98 g. Supra je tak údajně jedno z osmi japonských aut, kterým se kdy podařilo dosáhnout 1 g. Se silným motorem vpředu, pohonem zadních kol, výborným vyvážením a širokými pneumatikami je Supra svou rychlostí na suchých silnicích výjimečná a dodnes dokáže držet krok s nejrychlejšími sportovními kupátky na trhu. Navíc má diferenciál Torsen s omezenou svorností, který jí pomáhá přenášet hladce maximum výkonu i v ostrých zatáčkách. Na mokrém povrchu je také zábavná, ale z docela jiných důvodů, a naplno vám ukáže, co znamená jízda bokem, kterou tak ráda na požádání předvádí. Na rozbitých silnicích se více projeví tužší nastavení podvozku, ale ani na nich není nesnesitelná a umí celkem dobře filtrovat všechny nepříjemnosti. Do interiéru proniká od pneumatik a podvozku na nerovnostech hodně hluku, ale sportovní vlastnosti tím nijak netrpí. Po stránce spolehlivosti se není za předpokladu pravidelné údržby čeho bát. Jediným známým problémem Supry je těsnění pod hlavou, které má tendenci nepozorovaně odcházet a pokradmo tak páchat ještě větší škody, které se projeví, až když je pozdě. Řada majitelů ho nechala po čase preventivně vyměnit a pokud jakkoli zvyšovala výkon motoru, zvolila raději dražší, avšak nezničitelné kovové těsnění. Náhradní díly jsou drahé a pokud zrovna nejde o brzdové destičky nebo kotouče, v druhovýrobě se jich mnoho nevyskytuje. Motor si svým velkým objemem a přeplňováním přímo říká o vyšší výkon a s úpravou řídicí jednotky není problém z něj dostat dalších 100 spolehlivých koní navrch. Převodovka snese ještě o něco víc, ale další komponenty už dlouhodobou zátěž 500+ koní nemusejí bezproblémově snášet. Po celém světě se ale vyskytují upravené Supry s ještě vyšším výkonem, který dosahuje až 800 a více koní. S takovou sílou, chováním na silnici a stále atraktivním vzhledem proto není divu, že je dodnes o Supru velký zájem. Její hlavní role ve filmu Rychle a zběsile jí k tomu také přidala své. Jestli jste ho viděli, jistě víte, jak jí to tam i se všemi filmovými pozlátky slušelo. cena: 500 000 - 1 000 000 Kč motor: řadový šestiválec, 2997 cm3, dohc, dvě turbodmycha obsah: 2997 cm3 výkon: 320 koní při 5600 ot/min točivý moment: 428 Nm při 4000 ot/min 0-100 km/h: 5,3 s max. rychlost: 260 km/h spotřeba: město 12,4/mimo město 10,2/kombinovaná 11,2 hmotnost: 1565 kg objem kufru: 0 l redakce autoweb.cz
234. Automobilka Toyota bude vyrábět superlevný vůz v Polsku
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 12.3.2007 - 22:58:42

Levnym vozem to zacina kompletni produkci to konci. link
233.
Sponik

Příspěvků : 22405
datum : 9.3.2007 - 19:58:19

PacBoy: ano! jak dojedeš tak jí musíme konečně vypít kdo se tady na ní má pořád mlsně dívat
232.
PacBoy

Příspěvků : 3126
datum : 9.3.2007 - 00:21:56

Sponik: zaslech jsem nekde neco s mym jmenem??? ;o))) jinak ta flasa medoviny snad neco vydrzi ... a kdyz ne, tak nebude ani prvni, ani posledni ;o)))) Karlos & Hanzi: tyyy, na tom rendliku mi prijde docela zajimavy predek .... ale trosku bych si s nim jeste pohral, aby se mi libil ;o))))) to jen tak k tematu ;o)))
231.
karlos

Příspěvků : 3573
datum : 3.3.2007 - 12:57:55

Newmik: moc hezký...
230.
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 3.3.2007 - 11:42:42

Newmik: toje nechutne cisty... ja taky vcera myl "motor" a jako prokouklo to ale foto radsi davat nebudu
229.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 3.3.2007 - 11:12:57

http://www.speedoptions.com/articles/04000_04999/4252//pic17.jpg http://www.speedoptions.com/articles/04000_04999/4252//pic19.jpg http://www.speedoptions.com/articles/04000_04999/4252//pic13.jpg http://www.speedoptions.com/articles/04000_04999/4252//pic22.jpg
228.
karlos

Příspěvků : 3573
datum : 2.3.2007 - 13:49:00

Dendy: jojo, to znám, ale takové paskvily dávej do katastrof a né sem..... jinak ta červená je pěkná img/26.gif> img/26.gif>

                                                                                                                                                                                                                                        | | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | |
                                                                                                                                                                                                                                        Stránka byla vygenerována za 0.0555 s.
                                                                                                                                                                                                                                        Hlavní stránka | Články | Členové | Fotogalerie | Srazy | Bazar | Fórum | Kniha návštěv | e-Shop | Partneři | Download | Šifry | Odkazy | SMS | Kontakty
                                                                                                                                                                                                                                        © 2004 - 2024, Cabrio Club - všechna práva vyhrazena, optim. roz. 1024x768 | ISSN 1214-9470
                                                                                                                                                                                                                                        Svářečky | Společenské HRY | Katalog odkazů