|
|
PacBoy
Příspěvků : 3126 |
datum : 15.1.2010 - 12:21:53
Caddy: takové to mohlo být pěkné auto ... kdyby nebylo růžové |
|
|
|
doktor
Příspěvků : 4388 |
datum : 15.1.2010 - 12:21:53
modrejpes: no teda |
|
|
|
pastiqa
Příspěvků : 115 |
datum : 15.1.2010 - 12:21:53
modrejpes: |
|
|
|
modrejpes
Příspěvků : 2042 |
datum : 15.1.2010 - 12:21:53
pastiqa: dal bych si říct . Jaká škoda, že fabrika už vypatlala jméno Felicie na masovou plečku, místo aby si ho schovala pro pěkný kabrio. |
|
|
1267. RE: RE: RE: (re:1266) | |
|
chrochta
Příspěvků : 2106 |
datum : 15.1.2010 - 12:21:53
modrejpes: Teda mě se to nelíbí. Mám rád barokní a hranatý tvary. Todle je zase jenom vocucanej bonbón. |
|
|
1270. RE: RE: RE: RE: (re:1267) | |
|
pastiqa
Příspěvků : 115 |
datum : 15.1.2010 - 12:21:53
chrostisko: proti gustu žádnej dišputát ale uznej že celkem zachovaly půvudní tvary což se u felície a ochcávie fakt nestalo |
|
|
1271. RE: RE: RE: RE: RE: (re:1270) | |
|
modrejpes
Příspěvků : 2042 |
datum : 15.1.2010 - 12:21:53
pastiqa: taky mi přijde, že se na první pohled pozná, že je to erko. I když je to stejný erko jako New Beetle je starej Brouk |
|
|
1274. RE: RE: RE: (re:1266) | |
|
doktor
Příspěvků : 4388 |
datum : 15.1.2010 - 12:21:53
modrejpes: přesně tak jenže ho stejně nikdy nebudou výrábět coupe a cabrio škodovce prostě schází |
|
|
1275. RE: RE: RE: RE: (re:1274) | |
|
karlos
Příspěvků : 3573 |
datum : 15.1.2010 - 12:21:53
doktor: nojo, jenže si představ jak teď všechno dělají ve škodovce stejné aby ušetřili.....tak jak by asi vypadalo kábro se světlama z nové fóbie |
|
|
1277. RE: RE: RE: RE: RE: (re:1275) | |
|
Mazaný Filip
Příspěvků : 1618 |
datum : 15.1.2010 - 12:21:53
Karlos: co hur, predstav si fobiu bez strechy! |
|
|
|
Akos
Příspěvků : 927 |
datum : 15.1.2010 - 12:21:53
PunTUN: Klobouk dolu! |
|
|
Akos
Příspěvků : 927 |
datum : 15.1.2010 - 12:21:53
|
|
|
Gerry
Příspěvků : 2752 |
datum : 15.1.2010 - 12:21:53
Ota: skvělý autí na tu dobu
Bohužel ale sportovní vůz a socialistický způsob života se neslučovali.
Tak asi proto zůstalo jen u konceptu. |
|
|
|
Ota
Příspěvků : 3037 |
datum : 15.1.2010 - 12:21:53
Gerry: jo u nás v Mb uměli(jí) dělat auta, bohužel za posledních 60.let to žádné vedení nepovolilo |
|
|
|
Hubert
Příspěvků : 409 |
datum : 15.1.2010 - 12:21:53
Ota: No a ted to zase nepovolej nemci aby skodovka nebyla lepsi nez golf a prasat |
|
|
1256. RE: RE: RE: (re:1253) | |
|
Ota
Příspěvků : 3037 |
datum : 15.1.2010 - 12:21:53
xmx1: vždyť říkám za posledních 60 let žádné vedení - do toho spadají němci, rusáci a pak zase němci |
|
|
Ota
Příspěvků : 3037 |
datum : 15.1.2010 - 12:21:53
Škoda 1100 GT - ÚVMV, ČSSR 1970
Dvoudvéřové dvoumístné kupé, prototyp sportovního vozu s upraveným motorem Škoda 110, motor vzadu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1140 cm³, vrtání 73 mm a zdvih 68 mm, komprese 12,0, dvojitý karburátor Weber, výkon 55 kW (75 koní) DIN při 5750 ot/min, točivý moment 105 Nm při 4000 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2200 mm, vnější rozměry 3880x1505x1125 mm, hmotnost 816 kg, maximální rychlost 173 km/h, zrychlení na stovku za 13,7 s, pevný kilometr za 35,4 s.
Vůz Škoda 1100 GT byl vyvinut v Ústavu pro výzkum motorových vozidel v Praze roku 1970. Na výrobě laminátové karosérie se podílely Rudý Letov Praha (forma) a Karosa Vysoké Mýto (zhotovení). K pohonu byl použit upravený motor Škoda 110 Rallye.
|
|
|
Gerry
Příspěvků : 2752 |
datum : 15.1.2010 - 12:21:53
doktor: rok 1970? Pěkný. Nakonec těch prototypů, co byly zašlapáný je víc. |
|
|