Anonym
 
Hlavní stránka Články Členové Fotogalerie Srazy Bazar Fórum Kniha návštěv e-Shop Partneři Download Šifry Odkazy Kontakty

neurčité... - zobrazeno podle vláken

Seznam témat | Zobrazovat podle času
| | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | |
853.
Caddy

Příspěvků : 23860
datum : 16.8.2008 - 21:17:48

   
854. RE: (re:853)
bunda

Příspěvků : 1575
datum : 16.8.2008 - 21:55:43

Caddy: hmmm pekne
   
855. RE: (re:853)
Radek127

Příspěvků : 3292
datum : 17.8.2008 - 00:49:25

Caddy: zajímavé.... a ze které strany je to oftka?
851.
roverider

Příspěvků : 48
datum : 16.8.2008 - 15:52:14


"Nacpat do auta motor ze stíhačky, díky které Spojenci vyhráli druhou světovou válku, to musí být vskutku husarský kousek. Tento záměr začal uskutečňovat jistý Tom Cramer už v roce 1953. Vzal díly z několika tehdy dostupných aut, mimo jiné z De Sota, Dodge, Oldsmobilu, Buicku, Studebakeru, Cadillacu, Lincolnu a Fordu, a vytvořil celkem strašidelného automobilového Frankensteina.

Motor tohoto monstra pochází z vyřazené stíhačky P-51D Mustang. Jedná se o V12 o objemu 28 litrů (ano, osmadvacetilitrový dvanáctiválec), jehož výkon dosahuje 1350 koní a točivý moment 2040 Nm. Spotřebu v kombinovaném cyklu ani emise nebyly zveřejněny.

Podvozek je vlastně obří pojízdný chladič. V 10 cm tlustých trubkách koluje chladící médium od chladiče umístěného v zádi vozu, jinak údajně ani nešlo chlazení leteckého motoru vyřešit. Letadla totiž s kontrolou teploty ve velkých výškách a při velkých rychlostech problémy nemívají, narozdíl od aut sunoucích se trapnými 260 km/h. Ano, přesně takové rychlosti je schopno toto v garáži sestavené vozidlo dosáhnout. Na takový výkon to sice není mnoho, ale pokud vezmeme v úvahu podmínky (zejména finanční a prostorové) při jakých byl stroj stavěn...

V interiéru je zjednodušený ovládací panel přímo z použité stíhačky. To by mohlo závidět i Lamborghini Réventon. Předvzletová... ehm, pardon... předstartovní procedura je stejná jako u letadla, tedy nastavení polohy plynu na 10 %, nastavit bohatost směsi na maximum, nastavit předstih, odjistit zapalování, zapnout magneto, zapnout palivové čerpadlo, nabít startér a pak jen stisknout tlačítko. A můžeme letět.
Tom Cramer se auta nemohl nabažit až do roku 1991, od kdy ho pouze udržuje v provozuschopném stavu. Nyní ho nabízí k prodeji na aukci a vyvolávací cena je celkem skromných 300 000 dolarů (4 500 000 korun). "
   
852. RE: (re:851)
Caddy

Příspěvků : 23860
datum : 16.8.2008 - 21:05:47

roverider: naaaarez
   
857. RE: (re:851)
Caddy

Příspěvků : 23860
datum : 18.8.2008 - 00:14:48

roverider: hele, objevil jsme vic fotek






       
858. RE: RE: (re:857)
Radek127

Příspěvků : 3292
datum : 18.8.2008 - 10:50:04

Caddy: no musím uznat že to dal docela solidně+ dohromady ale ten čumák auta je hroznej...
850.
Caddy

Příspěvků : 23860
datum : 16.8.2008 - 13:52:05

849.
roverider

Příspěvků : 48
datum : 16.8.2008 - 00:50:21

a hlavně ja správně umístěn- před zadní nápravou
848.
Caddy

Příspěvků : 23860
datum : 15.8.2008 - 22:49:02

tady je vic ...hodne zajimavy...nejlepsi je, ze v to mje V8 )
845.
Caddy

Příspěvků : 23860
datum : 15.8.2008 - 17:46:21

   
846. RE: (re:845)
Ive747ta

Příspěvků : 2309
datum : 15.8.2008 - 17:47:17

Caddy: vypadá jak z autodromu
   
847. RE: (re:845)
KKiara

Příspěvků : 1828
datum : 15.8.2008 - 18:26:09

Caddy: Co to je? No to je fuk, hlavni je ze je to roztomily
843.
roverider

Příspěvků : 48
datum : 14.8.2008 - 12:11:04

Caddy: tohle auto by se hodilo do města- má docela dobrou ochranu proti botičkám
   
844. RE: (re:843)
Radek127

Příspěvků : 3292
datum : 14.8.2008 - 15:22:17

roverider: proti botičkám napotřebuješ ani takovouhle ochranu. stačí snížený podvozek
842.
Caddy

Příspěvků : 23860
datum : 14.8.2008 - 00:32:03

837.
roverider

Příspěvků : 48
datum : 7.8.2008 - 22:11:19


"Bugatti nás všechny překvapilo představením nejrychlejšího, nejvýkonnějšího a nejdražšího kabrioletu, jaký si můžete nyní koupit za peníze. Veřejnost ho poprvé uvidí 16. srpna 2008 na festivalu Pebble Beach Concourse d’Elegance, kde se vedle něj ukáží ty největší skvosty píšící automobilovou historii.

Oficiální název vozu zní Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport a výrobce nejúžasnějšího superauta současnosti ho představuje jako roadster s odmontovatelnou střechou. Bugatti zavedlo „inovativní strukturální řešení“, aby nebyly ovlivněny jak výkony, tak zejména stabilita, ovladatelnost a bezpečnost.

Bugatti Grand Sport bude poháněn stejným monstrózním přeplňovaným šestnáctiválcem o výkonu 1001 koní, který umožní vozu jet rychlostí až 350 km/h. Ta bude ale elektronicky omezena, protože konstrukce střechy nevydrží tlak ve vyšších rychlostech.
První vyrobený kus, který sjede z montážního boxu na jaře roku 2009, bude vydražen na aukci."
836.
tequilla

Příspěvků : 615
datum : 6.8.2008 - 22:38:02






Slint...
   
838. RE: (re:836)
karlos

Příspěvků : 3573
datum : 8.8.2008 - 08:51:36

tequilla: proč dáváš Toyotu 2000 GT do neurčitých????
my tu přece máme vlastní sekci, jen je momentálně skrytá, protože tam měsíc nikdo nedal žádný příspěvek.......
Jen škoda, že v kabriu jsou tyto toyotky pouze dvě ! Obě byly speciálně vyrobeny pro jednu bondovku a obě stojí v muzeích (možná dokonce v jednom muzeu - pochopitelně muzeum Toyoty)!! Ale co, třeba jednou zmagioříme a necháme si udělat repliku
       
839. RE: RE: (re:838)
tequilla

Příspěvků : 615
datum : 8.8.2008 - 09:05:09

Karlos: Ja vím o vlastní sekci Toyoty...jen jsem chtěl zjistit, zda se tady někdo chytne a pozná ji

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          | | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | |
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Stránka byla vygenerována za 0.1497 s.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Hlavní stránka | Články | Členové | Fotogalerie | Srazy | Bazar | Fórum | Kniha návštěv | e-Shop | Partneři | Download | Šifry | Odkazy | SMS | Kontakty
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          © 2004 - 2024, Cabrio Club - všechna práva vyhrazena, optim. roz. 1024x768 | ISSN 1214-9470
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Svářečky | Společenské HRY | Katalog odkazů