|
Caddy
Příspěvků : 23860 |
datum : 18.8.2008 - 00:14:48
roverider: hele, objevil jsme vic fotek
|
|
|
KKiara
Příspěvků : 1828 |
datum : 17.8.2008 - 15:23:09
Slintam |
|
|
Radek127
Příspěvků : 3292 |
datum : 17.8.2008 - 00:49:25
Caddy: zajímavé.... a ze které strany je to oftka? |
|
|
bunda
Příspěvků : 1575 |
datum : 16.8.2008 - 21:55:43
Caddy: hmmm pekne |
|
|
Caddy
Příspěvků : 23860 |
datum : 16.8.2008 - 21:17:48
|
|
|
Caddy
Příspěvků : 23860 |
datum : 16.8.2008 - 21:05:47
roverider: naaaarez |
|
|
roverider
Příspěvků : 48 |
datum : 16.8.2008 - 15:52:14
"Nacpat do auta motor ze stíhačky, díky které Spojenci vyhráli druhou světovou válku, to musí být vskutku husarský kousek. Tento záměr začal uskutečňovat jistý Tom Cramer už v roce 1953. Vzal díly z několika tehdy dostupných aut, mimo jiné z De Sota, Dodge, Oldsmobilu, Buicku, Studebakeru, Cadillacu, Lincolnu a Fordu, a vytvořil celkem strašidelného automobilového Frankensteina.
Motor tohoto monstra pochází z vyřazené stíhačky P-51D Mustang. Jedná se o V12 o objemu 28 litrů (ano, osmadvacetilitrový dvanáctiválec), jehož výkon dosahuje 1350 koní a točivý moment 2040 Nm. Spotřebu v kombinovaném cyklu ani emise nebyly zveřejněny.
Podvozek je vlastně obří pojízdný chladič. V 10 cm tlustých trubkách koluje chladící médium od chladiče umístěného v zádi vozu, jinak údajně ani nešlo chlazení leteckého motoru vyřešit. Letadla totiž s kontrolou teploty ve velkých výškách a při velkých rychlostech problémy nemívají, narozdíl od aut sunoucích se trapnými 260 km/h. Ano, přesně takové rychlosti je schopno toto v garáži sestavené vozidlo dosáhnout. Na takový výkon to sice není mnoho, ale pokud vezmeme v úvahu podmínky (zejména finanční a prostorové) při jakých byl stroj stavěn...
V interiéru je zjednodušený ovládací panel přímo z použité stíhačky. To by mohlo závidět i Lamborghini Réventon. Předvzletová... ehm, pardon... předstartovní procedura je stejná jako u letadla, tedy nastavení polohy plynu na 10 %, nastavit bohatost směsi na maximum, nastavit předstih, odjistit zapalování, zapnout magneto, zapnout palivové čerpadlo, nabít startér a pak jen stisknout tlačítko. A můžeme letět.
Tom Cramer se auta nemohl nabažit až do roku 1991, od kdy ho pouze udržuje v provozuschopném stavu. Nyní ho nabízí k prodeji na aukci a vyvolávací cena je celkem skromných 300 000 dolarů (4 500 000 korun). " |
|
|
Caddy
Příspěvků : 23860 |
datum : 16.8.2008 - 13:52:05
|
|
|
roverider
Příspěvků : 48 |
datum : 16.8.2008 - 00:50:21
a hlavně ja správně umístěn- před zadní nápravou |
|
|
Caddy
Příspěvků : 23860 |
datum : 15.8.2008 - 22:49:02
tady je vic ...hodne zajimavy...nejlepsi je, ze v to mje V8 ) |
|
|
KKiara
Příspěvků : 1828 |
datum : 15.8.2008 - 18:26:09
Caddy: Co to je? No to je fuk, hlavni je ze je to roztomily |
|
|
Ive747ta
Příspěvků : 2309 |
datum : 15.8.2008 - 17:47:17
Caddy: vypadá jak z autodromu |
|
|
Caddy
Příspěvků : 23860 |
datum : 15.8.2008 - 17:46:21
|
|
|
Radek127
Příspěvků : 3292 |
datum : 14.8.2008 - 15:22:17
roverider: proti botičkám napotřebuješ ani takovouhle ochranu. stačí snížený podvozek |
|
|
roverider
Příspěvků : 48 |
datum : 14.8.2008 - 12:11:04
Caddy: tohle auto by se hodilo do města- má docela dobrou ochranu proti botičkám |
|
|
Caddy
Příspěvků : 23860 |
datum : 14.8.2008 - 00:32:03
|
|
841. RE: RE: RE: RE: (re:840) | |
|
tequilla
Příspěvků : 615 |
datum : 8.8.2008 - 13:27:21
Karlos: Nevypálil, prostě jsi to "uhodnul" (Toyoťáci nehádají, ti vědí) jako první a máš u mě naprosto bezvýznamný bod |
|
840. RE: RE: RE: (re:839) | |
|
karlos
Příspěvků : 3573 |
datum : 8.8.2008 - 09:57:23
tequilla: aha, tak to sorry, že jsem ti hned vypálil rybník... |
|
|
tequilla
Příspěvků : 615 |
datum : 8.8.2008 - 09:05:09
Karlos: Ja vím o vlastní sekci Toyoty...jen jsem chtěl zjistit, zda se tady někdo chytne a pozná ji |
|
|
karlos
Příspěvků : 3573 |
datum : 8.8.2008 - 08:51:36
tequilla: proč dáváš Toyotu 2000 GT do neurčitých????
my tu přece máme vlastní sekci, jen je momentálně skrytá, protože tam měsíc nikdo nedal žádný příspěvek.......
Jen škoda, že v kabriu jsou tyto toyotky pouze dvě ! Obě byly speciálně vyrobeny pro jednu bondovku a obě stojí v muzeích (možná dokonce v jednom muzeu - pochopitelně muzeum Toyoty)!! Ale co, třeba jednou zmagioříme a necháme si udělat repliku |
|
|