61. How to make a short story look like a true essay? | |
|
rihra
Příspěvků : 3 |
datum : 10.3.2021 - 06:23:37
nice |
|
|
JohnyGoe
Příspěvků : 1546 |
datum : 21.1.2008 - 23:37:47
Mno jinak tady je pro caddyho jeden naftožrout 16ti hrnek obsah 32 litrů váha motoru 932kg
http://www.johnygoe.wz.cz/motor.jpg
Byl nádhernej a ani mi nevadilo že papal naftu. |
|
|
|
hanzi
Příspěvků : 18581 |
datum : 22.1.2008 - 12:55:32
JohnyGoe: peknej drobecek |
|
|
JohnyGoe
Příspěvků : 1546 |
datum : 21.1.2008 - 23:27:06
Já najezdím pracovně měsíčně nějaký čtyři až pět tisíc km(kolega řídí vždy z5), takže kilometry nám skáčou jako divý. Od jistého incidentu již nejezdíme naftožroutem, ale benzínem.
Santa Fe 2.0 CRDi (nebo 1.9 to již nevím přesně)- parádní tichý chod motoru, na služební auto ideál, jen to mělo spotřebu cca 11l/100km těžký auto, velkej náklad, malej výkon, uspěchaná jízda
Škoda Felicia Pick-UP 1.3MPi - motor zní jak kdyby měl nalítáno půl milionu a přitom má 186tis km, spotřeba cca 8-9l/100km, slabej motor(kopec to jen vidí a už to pomalu chce couvat.
Co se komfortu v kabině týče, SantaFe bylo vevnitř daleko tiší, pohodlnější. Felda má pro mě daleko lepší nákladní prostor, kterej nutně potřebuju.
Naftu jinak mají naši v R19 a to 1.9D 47kW - najeli jsme s ním cca 40tis km a jedinej servis byl olej, destičky a pneu. A Hanzi sám může říct jaký to autí je, protože ho viděl na sraze v Drhlenech 2007
Jinak soukromej názor - osobní auto pro radost by mělo poznat naftu jen na mytí motoru ZVENKU MOTORU
Auto co má sloužit, tak tam bych se nafty nebál. |
|
|
|
Caddy
Příspěvků : 23860 |
datum : 21.1.2008 - 23:30:28
JohnyGoe: nemuzes prece srovnavat moderni celkem slusne SUV s faceliftovanym favoritem s motorem zdechlym uz v okamziku koupe ) |
|
|
|
modrejpes
Příspěvků : 2042 |
datum : 22.1.2008 - 15:46:38
JohnyGoe: Já mám spíš problém s tím, do jaké míry jsou noví ropáci s turbem choulostiví na kvalitu/čistotu paliva a jak velké riziko je koupit na každodenní ježdění ojetého turboropáka,který má natočeno tak 80000km (u benziňáku bych se moc nerozpakoval). |
|
|
|
Caddy
Příspěvků : 23860 |
datum : 22.1.2008 - 15:56:05
modrejpes: tak u benzinaku (slusneho) je 80 tisic sotva po zabehu |
|
|
vw181
Příspěvků : 16 |
datum : 18.1.2008 - 20:50:35
Životnost motoru není závislá na palivu, ale spíš konstrukci jednotlivých typů.
Logicky jestli někdo vymačká 100 koní z 1.2, tak je to vyhnané otáčkama a má velké tlaky, což je na úkor životnosti.
Mám zkušenost například s broučími motory, čož je velmi stará konstrukce boxeru vzduchem chlazeného. Znám hodně těchto motorů, které mají přes 500T a vpohodě. Jenže točí do max 3500ot a tudíž při stejných kilometrech se klika otočí polovinu toho co nový motor vyhnaný otáčkama do výkonu.
Diesel vydrží taky hodně pokud není vahnaný turbem, čipem atd.... Každopádně je diesel úspornější. |
|
|
|
Caddy
Příspěvků : 23860 |
datum : 18.1.2008 - 21:26:32
vw181: to je presne ono...dneska je nejvetsi modla a meritko dokonalosti, kolik ma motor koni z jednoho litru objemu....a lidi prehlizeji, ze je to na ukor komfortu a zivotnosti....
Hlavne, ze se mi vysmivaji, ze maji z dvoulitru vykon, jako ja z 5.7....jenze u me ten motor ani nevi, ze neco tahne... |
|
|
|
Bendík
Příspěvků : 3211 |
datum : 21.1.2008 - 20:37:54
Caddy:
Rád bych tvůj příspěvek označil jako "kvalitní názor"
|
|
|
|
modrejpes
Příspěvků : 2042 |
datum : 21.1.2008 - 23:22:51
Caddy: hmmm.... tedy neco takoveho?
Vývrt: 101,6 mm
Zdvih: 114,3 mm
Pracovný objem valcov: 5,55 l
Kompresný pomer: 6,3:1
Max. krútiaci moment pri 1100 až 1400 ot/min: 334 Nm (34kpm)
Výkon (kW), (k) 80 , (107)
Poradie zapaľovania: 153624
Hmotnosť motoru: 575 kg
|
|
|
|
Deniii
Příspěvků : 6395 |
datum : 21.1.2008 - 23:23:36
modrejpes: tos trefil! |
|
|
|
Caddy
Příspěvků : 23860 |
datum : 21.1.2008 - 23:32:07
modrejpes: clovece, to nevim, jak to jede, to ja mam v osobaku lepsi parametry...
objem: 5.7 l
kroutak: 366 Nm pri 2200 ot/min
vykon: 170 HP
zbytek z hlavy nevim a nebudu to ted hledat |
|
|
58. RE: RE: RE: RE: (re:55) | |
|
modrejpes
Příspěvků : 2042 |
datum : 22.1.2008 - 15:43:37
Caddy: Však to odpovídá. Taky máš o jeden a půl deci větší obsah |
|
|
Fisik
Příspěvků : 16 |
datum : 18.1.2008 - 17:28:10
podle myho je to vcelku jedno novy ropaci se ve vykonu vyrovnaji benzinaku s prehledem.zase s ropakem vyc nalitas pokud se o neho staras jak mas,coz u benzinu pri 150tis km je vydechlej,zas u ropaka kdyz delas generalku tak jdes do peknych castek coz u benamlu ti vystaci par tisic.ono je to tezky.ale asi kazdopadne bych volil ropaka jako sluzebni(pracovni)s benalem se daji delat lepsi upravy motoru.ale zase po zkusenostech pro zenskou je lepsi ropak oni si tak nehraji jako my s kvaltama no ne? |
|
|
|
Caddy
Příspěvků : 23860 |
datum : 18.1.2008 - 17:38:15
Fisik:
1) no, tech 150 tisic jak jake auto, kdyz mas poradny motor (tzn. atmosfericky, nizkootackovy s dostatecnym objemem), najedes milion jen s vymenou oleje
2) u poradneho auta nemusis resit nejake kvalty |
|
|
|
Michal 306
Příspěvků : 566 |
datum : 18.1.2008 - 18:46:04
Fisik: No tak to bych si dovolil zasadne nesouhlasit, naprosta vetsina soucastnych dieselu prednich svetovych vyrobcu ma primo narizene ,,velke servisy,, po ujeti 150tis. km a to jsou opravy v radech desetitisicu, kdezto benzinove atmosfericke motory jsou schopne ujet minimalne 1x tolik bez zadnych vaznejsich problemu a pokud se nejake projevi, tak jsou to opravy v radech tisicu... |
|
|
vw181
Příspěvků : 16 |
datum : 17.1.2008 - 22:26:38
Nafta patří do kamen!!!
No waser, no diesel= no problem. |
|
|
Airwolf
Příspěvků : 648 |
datum : 9.1.2008 - 08:51:29
Jojo...o plynu do cabria uvazuji...ale ta cena cca 34k za plyn... |
|
|
|
Newmik
Příspěvků : 29536 |
datum : 9.1.2008 - 08:52:13
Airwolf: proboha nedělej to |
|
|